2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
קיליאין אמבפה חווה ללא צל של ספק את העונה הטובה ביותר שלו בקריירה מבחינה אישית. הצרפתי מוביל בגאון את התקפת פאריס סן ז’רמן העונה, כשבתקופה האחרונה הוא לא מפסיק לכבוש והערב (רביעי, 22:00) מול אנז’ה הוא גם יוכל לזכות באליפות במקרה שמארסיי תמעד מול נאנט.
מספריו של הכוכב הצעיר ביססו אותו כשחקן הטוב ביותר בליגה הצרפתית. כמו כל שחקן שנמדד לפי המספרים שלו, כך גם אמבפה. עם 21 שערי ליגה הוא מוביל את טבלת הכובשים, כשגם בטבלת הבישולים החלוץ נמצא בראש עם 14 כאלה. מי שמאיים לעקוף אותו בכמות הבישולים הוא חברו לקבוצה, ליאו מסי, שמחזיק ב-13 משלו. לאחרונה, הפרעוש בישל שלושה שערים במשחק אחד נגד קלרמון, אך הערב ייעדר עקב פציעה.
עד כמה הנתון של כוכב פ.ס.ז’ היסטורי? אף שחקן לא סיים את העונה כמלך השערים והבישולים של הליגה לפניו. ההתפתחות שלו כשחקן התקפה עוד מימיו ממונאקו באה לידי ביטוי העונה, כשהוא שולט ביד רמה בהתקפה עם גיוון משחק ואיומים גם מהשמאל, גם מהימין וגם מהמרכז. בעונה שיכולה להיות האחרונה שלו במדי הקבוצה, אמבפה יכול לעזוב את בירת צרפת עם נתון היסטורי, שידגיש שוב בפני כולם, עד כמה הפוטנציאל שלו הוא הגבוה ביותר בעולם.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
פה בשביל להישאר: מאיורקה מנצחת את אלאבס