לקוחות עידן פלוס מתלוננים החל מאתמול בערב (שני) על הפרעות קליטה נרחבות בשידורים בכל הארץ. עשרות רבות של לקוחות טוענים שהם סובלים מתקלות ומחוסר קליטה. חלק מהמתלוננים עם אנטנה חיצונית גדולה על הגג, כך שלכאורה לא אמורה להיות להם בעיית קליטה. בין היתר הגיעו תלונות מקרית גת, בני ברק, הר גילה, ת"א, קריית מלאכי, אשקלון, אשדוד, קיבוץ גשר הזיו.
עידן פלוס הוא שידור טלוויזיה דיגיטלי קרקעי (dtt) חינמי. הוא מצריך קניית ממיר בלבד או טלוויזיה חכמה. האחראית על השידורים (הכוללים בין היתר את ערוצים 11, 12, 13, 33 ו-99 ותחנות רדיו) היא הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
אחת הלקוחות אמרה ל-ynet: "אין לי שום הפרעה בבית, ופתאום אין שידורים. ייתכן שעובדי ההנדסה בחופש בגלל חול המועד. פשוט מזלזלים באוכלוסיות שצורכות את שידורי עידן פלוס".
אלי חיות מהאתר האינפורמטיבי idanplus.tv מסר כי אכן ביומיים האחרונים מתקבלות באתר תלונות רבות מאוד על הפסקות קליטה בחלקים רבים ברחבי הארץ, "מדובר בצופי עידן פלוס, שחלקם מחוברים לאנטנה חיצונית מרכזית. ברוב התלונות מדובר באי קליטה מוחלטת ולא בהפרעות קליטה, כך שאפשר להניח בוודאות שמדובר בתקלת שידור".
מהרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו נמסר כי "אין מדובר בתקלת שידור, וככל הנראה מקור הבעיות בקליטה. בדיקת התלונות והמעקב אחריהן תימשך והנושא מצוי בבדיקה ובטיפול".