3 צפייה בגלריה
אור קורנליוס
אור קורנליוס
אור קורנליוס
(לילך וויס)
אירוע חמור מאוד התרחש אתמול (שני) בסיום המשחק בו הפסידה מכבי ראשל”צ 85:79 להפועל גלבוע/גליל, כאשר מספר אוהדים של המפסידה פרצו למגרש והכו את אור קורנליוס, שחקנה של המנצחת. היום היה תורם של ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך וכן יו”ר המועדון יוסי מולדבסקי להגיב על המקרה החמור.
רז קינסטליך, ראש העיר, אמר: “אנחנו מגנים בחומרה כל אלימות בספורט. אנחנו עיר שדוגלת בחינוך לערכים וחלק מזה זה ספורט וחבל שדברים כאלה הורסים ומקלקלים את כל היופי שבתחרתיות בספורט. ראשל”צ זו עיר שחרטה על דגלה את כל נושא קידום הספורט, חינוך לספורט וחינוך לערכים. לצערי, אירוע כזה לא מתאים לנוף שלנו ולמה שאנו מחנכים אליו, כראש העיר אפעל ואדאג למצות את הדין עם כל המעורבים בפרשה”.
ראש העיר המשיך: “,אגודת הכדורסל של מכבי ראשל”צ מונה כ-1,500 בני נוער תחתיה, זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים ללמד אותם, שדברים כאלה בני הנוער, בילדים, מסתכלים ועוקבים אחר הקבוצה הבוגרת וחבל מאוד שזה מה שהם רואים. על אף מצב הקבוצה, העירייה תמשיך לעזור ולסייע לקבוצה וזה שהיא לא נמצאת כמו כל שנה במקומות המובילים אין זה ראוי לאבד את העשתונות ולהתנהג ככה. אני קורא לכל קברניטי המדינה להתעורר, אנחנו רואים את התופעה הזאת בכל ענפי הספורט ולצערי עכשיו גם בכדורסל, הגיע הזמן שהענישה תהיה חמורה יותר, הן כלפי הקבוצות והן כלפי המתפרעים”.
79:85 לגלבוע גליל שגברה על מכבי ראשל"צ
עוד אמר קינסטליך: “גם אם מפסידים צריכים לדעת להפסיד בכבוד, זה הספורט, אני לא רוצה להאשים את מצבה של הקבוצה במקרה האלימות, זה לא משנה אם אתה נמצא למעלה או למטה, מקרי אלימות כאלה לא אמורים לקרות, זה לא החינוך ומה שאנחנו רוצים עבור הקבוצות שלנו בראשל”צ. זה שהקבוצה נמצאת למטה זה תירוץ אני לא מחפש תירוצים, אני מחפש מעשים”.
3 צפייה בגלריה
רז קינסטליך
רז קינסטליך
רז קינסטליך
(איציק בלניצקי)
יו”ר מכבי ראשל”צ, יוסי מולדבסקי, אמר: “כמועדון שהשקיפות ורוח הספורט הם נר לרגליו ובהמשך לאירוע החמור שהתרחש אמש בתום המשחק נגד גלבוע/גליל - אני מבקש לעדכן כי מרגע סיום המשחק אמש ובמהלך השעות החולפות מהבוקר, הנהלת המועדון ביצעה מגוון פעולות ותהליכים, וביניהם תחקיר מקיף מול חברת הסדרנות והאבטחה, שיח מול אוהדי הקבוצה וארגון האוהדים, לצד שיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ומנהלת הליגה.
“אנו רואים בחומרה רבה את האירוע, אשר אינו מייצג כלל ועיקר את רוח המועדון, כאשר לכל ברור שאף פרובוקציה או התגרות של שחקן לא מצדיקה אלימות מכל סוג שהיא. מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מתחייב לטפל באחראים בכל הכלים העומדים לרשותנו ונעשה הכל על מנת לוודא שמקרים דומים לא ישנו בעתיד. זו לא דרכנו.
3 צפייה בגלריה
שחקני ראשון לציון מאוכזבים
שחקני ראשון לציון מאוכזבים
שחקני ראשון לציון מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
“חשוב להדגיש כי אין בהתנהגות של מספר חד ספרתי של אוהדים להכתים ציבור שלם של אוהדים נהדרים, שתומכים במועדון בצורה מעוררת הערכה גם בתקופה פחות טובה. אני משוכנע שנצא מהתקופה הזאת לימים של הצלחות - כיאה למועדון פאר בכדורסל הישראלי. מאחל חג שמח ובטוח לכל בית ישראל”.