ג'יי. קיי. רולינג נכשלת בגדול: האולפנים שוקלים "המתת חסד" של שני הסרטים הבאים

"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", הסרט השלישי בסדרת הסרטים פרי עטה של מחברת ספרי "הארי פוטר", נוחל כישלון מאסיבי בקופות, מה שמוביל בימים אלה את קברניטי ההפקה לשקול ברצינות לבטל את הפרויקטים הבאים

מאדס מיקלסן, ג'וד לאו ואדי רדמיין ב"הסודות של דמבלדור", צילום: ללא קרדיט

"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", הסרט השלישי בסדרת הסרטים פרי עטה של ג'יי. קיי. רולינג, מסתמן ככישלון הגדול ביותר שלה עד כה ושובר שיאים שליליים בקופות.

בשבוע הפתיחה בארה"ב הצליח הסרט לרשום הכנסה של 43 מיליון דולר בלבד, שיא שלילי שמגיע לאחר שגם הסרט הקודם בסדרה כשל בקופות (עם הכנסות של 62 מיליון דולר בשבוע הפתיחה בשנת 2018) וצבר ביקורות צוננות במקרה הטוב.

הסרט הוא כאמור הפרק השלישי בסדרת סרטי "חיות הפלא" של רולינג (קדמו לו "חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותן" ו"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד"), שלמרות הטעות הנפוצה אינם סרטי המשך לסאגת "הארי פוטר" המקורית והמצליחה של רולינג, אלא מבוססים על תסריטים מקוריים שלה - שבתכנון המקורי היו אמורים לכלול חמישה סרטים בהפרש של שנתיים ביניהם - ואת כולם יביים דיוויד ייטס.

כעת, עם רצף הכישלונות של הסרטים, האולפנים שוקלים לבצע "המתת חסד" לשני הפרקים שעוד נותרו בקנה כדי למנוע השפלה נוספת וכישלון קופתי צורב.

ג'יי קיי רולינג, צילום: AP

סדרת "חיות הפלא" אפופה בשערוריות כמעט מרגע לידתה: כזכור, ג'וני דפ, שכיכב בשני הסרטים הראשונים בסדרה, פוטר אחרי הסרט השני בעקבות האשמות כנגדו על אלימות במשפחה מצד גרושתו השחקנית אמבר הרד; שחקן נוסף בסדרה, עזרא מילר, נעצר לפני כחודש לאחר שהתפרע בבר; ויוצרת הסדרה בעצמה, הלוא היא ג'יי. קיי. רולינג, מככבת בשנים האחרונות בכותרות בשל ההתבטאויות הטרנסופוביות שלה שהביאו לעליהום ציבורי נגדה, ויש בהן כנראה לא מעט אשם תורם באנטגוניזם כנגד הפרויקטים המזוהים עימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר