2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)
הפועל באר שבע עשתה הערב (ראשון) צעד גדול לעבר הבטחת המקום השני בטבלה כאשר ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב בזכות שער גדול מזווית קשה של הלדר לופס בדקה ה-26. קבוצתו של אליניב ברדה שבה למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים בהם הפסידה 2:0 למכבי חיפה וסיימה ב-2:2 מול הפועל ת”א. כעת היא פתחה פער של 6 נקודות על פני הצהובים ושמרה על מרחק של 7 נקודות מהמקום הראשון.
אליניב ברדה אמר לאחר המשחק: “ניצחון חשוב. התייחסנו למשחק בשיא הרצינות וכך נעשה בהמשך. למשחק יש אפס משמעות למשחק ברביעי, זה משחק חדש לחלוטין וכך נתכונן אליו. נאושש את השחקנים, יש יומיים של אימונים, נראה מי יהיה זמין. עם כל הפצועים שיש אני מקפיד להתייחס רק למי שמשחק, כי הם עובדים קשה ומגיע להם. במידה ושחקנים כשירים ויתאימו הם ישחקו”
המאמן המשיך: “האם לופס התכוון? לופס חצי חצי. בסוף משחקים מוכרעים על פרטים קטנים ואנחנו מתכוונים להקפיד על הפרטים הקטנים. כמובן שמכבי מאוד הפתיעו אותנו ולקח לנו קצת להבין את המערך שלהם, אבל כל משחק הוא שונה, נכין את השחקנים למשחק שונה ברביעי”.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)
ברדה הוסיף: “אני כולי כבוד אדיר לרוני לוי, לא חושב שזו הבמה לתת ציונים, אני מעדיף פחות לדבר ולתת על המגרש. המטרות בהפועל באר שבע הם תמיד ללכת עד הסוף בהכול וכך ננסה גם השנה. אלונה? היא לא מעורבת בכלל מקצועית. חייב לומר שהיא נותנת לי חופש עבודה ושקט לעשות את הדברים כמו שאני רואה. למזלי ה-DNA שלי דומה לזה של המועדון. לא יודע אם אני אהיה מאמן עונה הבאה, הכול יצטרך להסתדר יחד. מבחינתי זה לא פשוט לי ולמשפחה. הסגל המבוגר? אחת המחשבות היא להצעיר את הסגל, אבל בכדורגל המודרני יש שחקנים מבוגרים שמשחקים כל שלושה ימים העניין הפיזיולוגי השתפר”.
רמזי ספורי אמר בסיום: “כל משחק הוא חשוב. ידענו שיהיה משחק לא פשוט ובאנו מוכנים כדי להכריע אותו מהדקות הראשונות. אני שמח שזה בא לידי ביטוי וניצחנו את המשחק. אין לנו על מה לוותר, שחקני כדורגל זו העבודה שלהם והם עושים את מה שהם אוהבים, אם שחקן מפסיק להילחם ולנסות להשתפר, הוא גמר ואין לו מה להמשיך לשחק כדורגל”.
לקראת יום רביעי אמר הקשר: “משחק שמוביל לגמר. נבוא הכי מוכנים, מצפה משחק יותר קשה, נתכונן הכי טוב שאפשר ונבוא לנצח. יש את המאמן שיחליט מי ישחק ומי לא, הוא ירכיב את ה-11 הכי טובים מבחינתו, כל החלטה מקובלת עלי באהבה גדולה. דרך המשחק היום אפשר לראות אם ויתרנו על העונה. לא הרמנו ידיים ולא נרים ידיים, נמשיך לשחק עד הסוף ומה שיהיה יהיה”.