3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
והיא בשלה: הפועל ירושלים אירחה הערב (ראשון) את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-24 בליגת ווינר סל וגברה עליה 67:80. בכך, הקבוצה מהבירה שמרה על המאזן הטוב בליגה ונשארה בפסגת הטבלה שבוע נוסף.
מאמן הקבוצה המנצחת, יותם הלפרין, סיכם: “מאוד מרוצה מהיכולת ההגנתית, בלי יוצא מן הכלל זה היה הכוח שלנו. כל מי שעלה היום עשה את שלו, באינטנסיביות ובאגרסיביות. הקבוצה הזו לא הכי מוכשרת בהתקפה אבל היא מאוד מוכשרת בהגנה וזה מביא ניצחונות”.
67:80 להפועל ירושלים שמביסה את חיפה
עוד הוסיף הלפרין: “כשיש לך חיסרון של שחקן כמו רטין אובאסוהן זה משמעותי, אבל כשיוצא שחקן נכנסים אחרים במקומו. לא פשוט לשחק מול הפועל חיפה ברמת האינטנסיביות שלהם ואני מרגיש שזה הכוח של הקבוצה. תמיד אמרתי שג’ון צריך להיות כוח בליגה הזאת, אנחנו עובדים על לנצל את זה. יש לך הרבה ביטחון שאתה מכניס את ווילי (וורקמן), לפעמים אני כועס עליו והוא יודע את זה ולפעמים הוא נכנס והוא מנצח משחקים. כשווילי טוב הוא גיים צ’יינג’ר והוא מנצח משחקים”.
וויילי וורקמן היה מרוצה בסיום: “ההגנה והאנרגיות עזרו לנו. שיחקנו טוב, היינו רעים וחזקים בהגנה. סולימן בריימו סחט ארבע עבירות תוקף ואיתי שגב קיבץ אותנו ברגעים הקשים, מיקד אותנו וזה הוביל לניצחון. אנחנו קבוצה טובה יותר, זה טוב לקלוע נקודות. הארנה מדהים, האוהדים עזרו לנו, צריכים אותם נגד חולון. בשביל לנצח את חולון צריך לשחק בצורה הגנתית כמו היום”.
3 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן
רטין אובאסוהן
רטין אובאסוהן
(עמרי שטיין)
מאמן הקבוצה המפסידה, אלעד חסין, הביע את אכזבתו בסיום המשחק: “אין לי הסבר למה שקרה פה. דווקא הרגשתי טוב בחימום אבל קיבלתי סוג של בלקאאוט. ירושלים היו מצוינים. שאתה בא לשחק כאן, אתה לא יכול להיכנס לפער של 15 נקודות ואז לרדוף אחריהם. כדי לנצח פה אתה חייב מההתחלה”.
עוד אמר מאמן הפועל חיפה: “אנחנו מנסים להכניס שחקן לשיטת משחק וזה לא פשוט. יש ירידה בכושר של שחקנים מסוימים, שחקנים חוזרים מפציעות, אבל אנחנו כקבוצה לא כמו שסיימנו את הסיבוב השני. אין זמן לבכות ולעשות ועדת חקירה, צריך לשנס מותניים. אומנם בשלושה רבעים שמרנו טוב, אבל הראשון היה קטסטרופה. נבוא ביום ראשון ונעשה הכל כדי לנצח”.
3 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(נעם מורנו)