ביורו האחרון התרחש אחד המקרים הכי מצמררים שעולם הכדורגל חווה. התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן שברה את ליבם של כל אוהבי המשחק, וכולנו נשאנו תפילה אחת - שהוא ייצא מזה בשלום. ומי יודע? אולי אפילו יחזור לשחק כדורגל.
מאז דום הלב, הקשר הדני עשה כברת דרך גדולה בכדי לחזור לשחק. בגופו הושתל קוצב לב, והוא מזכיר לכולם שאין דבר העומד בפני הרצון. הוא הצהיר כי מבחינתו לא מדובר במכשול. אך עם זאת, הדרך הייתה מלאת מכשולים שרק הטובים ביותר יכולים לעבור. לדוגמה, באיטליה אין אישור לשחק עם קוצב לב, וכך הוא נאלץ לעזוב את אינטר ולמצוא לעצמו מועדון חדש. עד שזה קרה הוא נכנס למשטר אימונים קפדני כדי לחזור לכושר מלא.

1 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן מפונה מהמגרש
כריסטיאן אריקסן מפונה מהמגרש
כריסטיאן אריקסן מפונה מהמגרש ביורו
(צילום: AP)

באנגליה נותנים לספורטאים את האוטונומיה לבחור בעצמם אם להמשיך לשחק לאור הסיכון אחרי אירוע לב, וכך אריקסן חתם בברנטפורד בסוף חלון ההעברות. הוא השתלב במהירות בזכות העובדה שהסגל מלא בשחקנים דנים, ואוהדי העולה החדשה לפרמייר-ליג קיבלו אותו באהבה גדולה וקיבלו בחזרה שחקן מהטופ העולמי. הוא חזר בתבוסה הכואבת נגד ניוקאסל, פתח בהרכב ושיחק 90 דקות מלאות נגד נוריץ', והשיג בישול ראשון מול ברנלי. הוא הראה ניצוצות של אותה יכולת מהעבר, המיוחד במסירות הארוכות ובהשפעה שלו על המתרחש במגרש.
לאחר מכן הגיעה פגרת הנבחרות, ושם הגיע קאמבק מרגש עוד יותר - למדים הלאומיים, ולאצטדיון הביתי בקופנהגן בו התמוטט. למעשה, גם האצטדיון בו חזר לשחק כדורגל בינלאומי, יוהאן קרויף ארנה, הוא סוג של בית בשבילו אחרי שעבר שנים באיאקס. במשחק הידידות נגד הולנד הוא חיכה עד שהגיע זמנו לעלות, וזה קרה עם פתיחת המחצית השנייה. דקה וחצי לאחר שנכנס הבלתי יאומן הגיע, גול! כל האוהדים, גם ההולנדים, נעמדו יחד והריעו לקשר המוכשר, שכל מה שרצה זה לחזור לייצג את נבחרתו. לאחר מכן הוא הבקיע גם מול סרביה בקופנהגן, ועם החזרה לברנטפורד נתן הצגה ב-1:4 בחוץ על אלופת אירופה צ'לסי: שער אחד, 28 מתוך 33 מסירות מוצלחות. ממה שנראה, הוא לא הולך לעצור כאן ודרכו לסגירת המעגל מגיעה לחלק מתוק יותר.
נבחרתו הספיקה לעלות בלעדיו למונדיאל, וממה שמסתמן, המאמן הדני לא יפסח על שמו של אריקסן שינהיג שוב את דנמרק על במה גדולה. עוד לפני כן, יש דיבורים על כך שבקיץ הוא יתאחד עם האקסית טוטנהאם. אין לדעת לעומק לאן הרוח תנשוב, אבל מה שבטוח זה שבסוף כל הסיפור הזה יש מסר אחד שהוא חשוב ביותר: ‘’אין דבר העומד בפני הרצון’’.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.