א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
המאבק בפשיעה הערבית

לוד: השוטרים מצאו במתחם תחמושת וסמים מסוכנים

במהלך חיפוש יזום בלוד, חשפו השוטרים כלי נשק מסוג "קרלו" ותחמושת וכן חומר החשוד כסם מסוכן מאוד במשקל של כ-300 גרם, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל

לוד: השוטרים מצאו במתחם תחמושת וסמים מסוכנים
הכוחות בלוד צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חשפה אמש בפעילות מבצעית יזומה בלוד, נשק מסוג "קרלו" המוחזק בניגוד לחוק וכן מאות גרם של חומר החשוד כהרואין, המוערך בשווי עשרות אלפי ש"ח.

במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה וסחר בסמים למען בטחון הציבור, ביצעו אמש בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של תחנת לוד, יחד עם שוטרי התחנה, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, אכיפה מוגברת בעיר המתמקדת במתחמים ומשפחות המעורבות עפ"י החשד בפשיעה המקומית ומסכנת את שאר תושבי המקום שומרי החוק.

במהלך חיפוש יזום באחד המתחמים, הצליחו השוטרים לחשוף כלי נשק מסוג "קרלו" ותחמושת וכן חומר החשוד כסם מסוג הרואין במשקל של כ - 300 גרם, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל"ח והסמים עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

לוד אמצעי לחימה סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד