כוכבת "סטרדיי נייט לייב": "גארי קולמן הטריד אותי מינית"

השחקנית מולי שאנון מתוכנית המערכונים המצליחה חשפה בראיון חדש כי השחקן המנוח גארי קולמן, הזכור מהסיטקום האיקוני "על טעם ועל ריח", התקיף אותה מינית בעבר

גארי קולמן, צילום: AP

השחקנית מולי שאנון טוענת כי הוטרדה והותקפה מינית על ידי הקומיקאי והשחקן המנוח גארי קולמן, הזכור כארנולד ג'קסון בסיקטום האמריקאי "על טעם ועל ריח". כוכבת "סטרדיי נייט לייב" התארחה בתוכנית הרדיו של האוורד שטרן, שם סיפרה אודות שהתרחש כאשר חתמה על חוזה עם מנהלו של קולמן בזמנו ופגשה אותו בחדר המלון שלו.

מולי שאנון, צילום: AP

"אני חושבת שהוא אמר לי 'שבי (על המיטה). זה היה מאוד מתוק", נזכרה שאנון בתחילת המפגש בינה ובן השחקן נמוך הקומה. "ואז הוא התחיל לדגדג אותי קצת. דברים כאלה". שאנון מספרת שאמרה לו כי היא בתולה וניסתה לדחותו "באופן מנומס", בטרם החל גולדמן החל לכפות עצמו עליה. "הוא היה חסר רחמים", אמרה. "הוא ניסה לנשק אותי ולעלות עלי, בזמן שאמרתי 'לא, גארי. תפסיק' ודחפתי אותו ממני. ואז הוא קפץ על המיטה וכרך את עצמו סביבי.

הזזתי אותו והוא עלה עלי. אני מניחה שבשל גודלו לא הרגשתי מאוימת פיזית. אבל זה המשיך והמשיך. בכל פעם העפתי אותו ממני והוא תמיד חזר. ואז בסוף זרקתי אותו לרצפה. נהיה לי קוצר נשימה, כי התקרית הייתה אתלטית ואירובית".

עוד סיפרה השחקנית: "הוא תפס לי את הרגל וניסיתי לבעוט אותו ממני. נעלתי את עצמי בשירותים, ואז הוא דחף את ידו מתחת לדלת ואמר 'אני יכול לראות אותך'". שאנון מספרת כי היא יצאה מהשירותים וברחה מהחדר, בטרם אמרה לסוכנם המשותף "לשמור על קולמן יותר טוב". "הלוואי והייתי יכולה להגן על עצמי יותר", אמרה. קולמן מת בשנת 2010, כתוצאה מדימום בראשו, שנגרם כתוצאה מנפילה שספג בביתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר