1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
בברצלונה עדיין מפנטזים להנחית את ארלינג הולאנד בקיץ, אך בקבוצה מודעים שהסיכויים לכך אינם גבוהים. סוכנו של כוכב דורטמונד, מינו ראיולה, נמצא ביחסים טובים עם נשיא הקטלונים ז’ואן לאפורטה, וב’ספורט’ חשפו היום (חמישי) את תוכל השיחה בין השניים בנוגע לחלוץ.
ראיולה הבהיר ללאפורטה שהולאנד מחזיק בהצעות טובות יותר ממנצ’סטר סיטי וריאל מדריד ושהסיכויים לא לטובתו: “ארלינג עדיין לא החליט, אבל הסיכויים של ברצלונה לא גבוהים”, נאמר בשיחה. מנצ’סטר סיטי ממשיכה להיות הפייבוריטית במרוץ להחתמת הנורבגי מדורטמונד.
בתוך כך, רבים הרימו גבה כאשר ברצלונה הודיעה על צירופו של לוק דה יונג בהשאלה מסביליה ביום האחרון של חלון ההעברות בקיץ במקומו של אנטואן גריזמן שעבר לאתלטיקו מדריד. החלוץ ההולנדי לא הרשים יתר על המידה בעונה הקודמת באנדלוסיה, אבל בחודשים האחרונים הוא הפך לאס של צ’אבי.
בתקופה האחרונה ההולנדי עולה מהספסל ולא מפסיק לזכות בנקודות עבור בארסה. הוא כבש שער ניצחון במחזור האחרון מול לבאנטה בתוספת הזמן, השווה גם מול אספניול בתוספת הזמן והבקיע שערים נגד ריאל מדריד, גרנאדה וגול ניצחון נגד מיורקה. כל אלו גורמים לראשי ברצלונה לחשוב פעמיים אם לאפשר לו לחזור בקיץ לסביליה מבלי להילחם על שרותיו.
בארסה מעוניינת לפי דיווח בספרד להשאיר את דה יונג לעונה נוספת, כשבקבוצה מעריכים מאוד את המקצועיות שלו למרות מעט הדקות שהוא מקבל. יחד עם זאת, זה לא יהיה פשוט מכיוון שלקבוצה אין אופציה עליו וחוזהו בסביליה מסתיים ב-2023. כרגע לאור היכולת הטובה הערך שלו עלה, והאנדלוסים יכולים לפיכך לנסות ולמכור אותו או פשוט להשאיר אותו אצלם.
הכירו: ילד הפלא שבארסה מכרה ליובנטוס