2 צפייה בגלריה
אייל סגל
אייל סגל
אייל סגל
(רדאד ג'בארה)
סאגת אייל סגל ואיגוד השופטים עולה מדרגה. אחרי העימות התקשורתי בין בעלי מכבי נתניה לאיגוד, כאשר סגל פרסם מאמר שתקף את התנהלות השופטים בישראל והאיגוד בתגובה הוציא מכתב חריף כלפיו, עו”הד של בעלי היהלומים שלח אתמול (שלישי) מכתב התראה ליו”ר ההתאחדות אורן חסון ודרש הבהרות. במכתב טען סגל כי לא ה”איגוד” עמד מאחורי הדברים אלא גורם ספציפי וביקש תשובות על כך.
במכתב נאמר: “עיון בתגובה מגלה שיוזמי התגובה החליטו לפגוע במרשי על כך ש’העז’ להביע דעתו, תוך שהם חוצים קווים אדומים לרוב במסגרת התגובה: כך לדוגמה מרשי ‘מואשם’ בכך שאם ייפגע פיזית שופט בישראל הוא יהיה אחראי לכך (לא פחות). כך לדוגמה התגובה מייחסת למרשי ‘שיח דוחה’ במסווה של ביקורת. היינו לא בביקורת עסקינן אלה בשיח דוחה ומתלהם שהביקורת היא רק כסות לו.
“כך לדוגמה ‘מואשם’ מר סגל שהוא לא ‘נצר חרצובות לשונו’ כמו בעלי קבוצות אחרות שנפגעו משיפוט במשחקי קבוצתם (למרות שבכלל מדובר על משחק שמכבי נתניה לא לקחה בו חלק וברור שהאמירה הפוגעת הזו פשוט לא רלוונטית) וכך לדוגמה - ללא היסוס - ‘איגוד השופטים’ מרשה לעצמו לבקר את החלטותיו של מר סגל להמשיך ולתמוך במכבי נתניה או לחדול מכך.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(ההתאחדות לכדורגל)
“במילים פשוטות, ‘איגוד השופטים’ (כזכור הגוף ששולח שופטים למשחקי מכבי נתניה) מרשה לעצמו לבקר את התנהלותו של מרשי לא כותב מאמר דעה, על כבעלים של הקבוצה. כך, מרשי, שהשקיע מיליוני שקלים רבים בהצלתה של מכבי נתניה, מוצא עצמו תחת ביקורת צינית בנוגע להתנהלותו כבעלים (סביב השאלה האם הוא ממשיך להיות בעלים או חודל) בלי שום קשר לעמדה שהביע או למאמר הדעה בכללותו.
עוד נכתב: “באמרת אגב אומר, שההתאחדות לכדורגל נהנית מהשקעתו העצומה של מרשי. 10% מהכנסות הקבוצה (שכזכור לכם הייתה בפירוק, עת נרתם מרשי להצילה) מועברות אליכם, לצד 40 מיליון ש”ח בשנה מהמנהלת. כספים אלו הם אשר מממנים את פעילותכם (לרבות התנאים הנלווים שלך, המשכורת של דובר ההתאחדות ועוד). מרשי פנה אליך יותר מפעם אחת וביקש להבין מי עומד מאחורי התגובה, הוא ביקש להבין מה היה חלקך בתגובה אך בחרת להתעלם.
“לאור האמור מרשי מבקש בשלב הזה ובטרם יחליט כיצד להמשיך תשובה ל-3 שאלות: מי יזם את התגובה, מי ניסח את התגובה (יש למרשי השערה בשל סגנון התגובה אך הוא מבקש תשובה ברורה), מה היה חלקך בתגובה (האם הייתם שותף ליוזמה לניסוחה או האם אישרת את תוכנה עובר לפרסומה). מרשי מבקש תשובתך בתוך 7 ימים מהיום”.
עידן ורד זכה באות ההגינות