2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
נראה שזו רק שאלה של זמן עד שמנצ'סטר יונייטד תכריז על אריק טן האח כמאמן שלה החל מהעונה הבאה. בתקשורת האנגלית דווח היום (רביעי) שהשדים האדומים על סף מינויו של מאמן אייאקס ובהולנד פורסם כי כבר הושג סיכום בין הצדדים.
העיתונאי פבריציו רומאנו אף צייץ בטוויטר: "יונייטד מכינה את החוזים והמסמכים כדי להכריז על מינויו של טן האח בהקדם. מקורבים למאמן מעריכים שזה רק עניין של זמן ונותר לסגור רק פרטים אחרונים בנוגע לצוות המקצועי וכמובן להגיע לסיכום עם אייאקס".
יש לציין שטן האח בן ה-52 חתום באייאקס עד קיץ 2023, אבל הוא כמובן לא צפוי להשלים את החוזה ולעבור ליונייטד. יש לו סעיף שחרור בגובה שני מיליון אירו ולפי רומאנו, זה לא יהווה מכשול בדרך להשלמת העסקה. הודעה רשמית ככל הנראה לא תגיע לפני גמר הגביע ההולנדי שבו אייאקס תפגוש את פ.ס.וו איינדהובן ביום ראשון.
2 צפייה בגלריה
יחזור לאייאקס? פטר בוס
יחזור לאייאקס? פטר בוס
יחזור לאייאקס? פטר בוס
(רויטרס)
טן האח יחליף באולד טראפורד את ראלף ראנגניק שמונה למאמן הזמני בחודש נודמבר אחרי עזיבת אולה גונאר סולשיאר. ראנגניק אמור להפוך החל מהקיץ ליועץ ביונייטד וגם לו - אם יישאר במועדון - וגם לטן האח תהיה הרבה עבודה כדי להחזיר את השדים האדומים לצמרת הפרמייר-ליג. ההולנדי יהיה המאמן החמישי באולד טראפורד מאז פרישתו של סר אלכס פרגוסון ב-2013.
ומי יחליף את טן האח באייאקס? בהולנד דווח שהמועמד המוביל הוא אקס מכבי ת"א, פטר בוס, שכבר הוביל את אייאקס לגמר הליגה האירופית בעונת 2016/17. כמו טן האח, גם בוס חתום בקבוצתו הנוכחית, ליון, עד קיץ 2023.
כמה אושר: בחדר ההלבשה של ויאריאל