הטרגדיה בעמק הירדן: רואי שושן בן ה-12 הוא ההרוג בתאונת הטרקטורון

הילד, שמתגורר בפוריה עילית, התהפך במהלך רכיבה • אביו נפצע באורח קל-בינוני ומאושפז בבית החולים פוריה

הילד בן ה-12 שהלך לעולמו. רואי שושן ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

 טרקטורון התהפך היום (שלישי) בשטח פתוח סמוך לאלומות, חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום טיפלו בפצועים. גבר בשנות ה-51 לחייו במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית ובנו, בן 12 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, השניים פונו לבית החולים פוריה, לאחר כשעה בבית החולים הודיעו כי הילד, רואי שושן נפטר.  

מהמועצה האזורית עמק הירדן נמסר כי: "המועצה  משתתפת בצערם הכבד של משפחת שושן ושל היישוב פוריה עילית עם פטירתו של הילד האהוב רואי שושן בן ה-12 בתאונה היום אחר הצהריים. מאז היודע בשורת האיוב, מלווה המועצה בשעות האחרונות את המשפחה והיישוב ומעניקה את כל הסיוע הנדרש.

בשעות הקרובות בבית החינוך דגניה יתכנסו תלמידי כיתתו של רואי ז"ל לצד הוריהם לשיחה עם הצוות החינוכי והטיפולי וביישוב פוריה עילית יתכנסו תושבי היישוב למעגל שיח עם צוות מקצועי מטעם המועצה מאגפי הרווחה והחינוך בליווי פסיכולוג. זהו יום קשה וכואב לעמק. יהי זכרו של רואי ברוך".

לפי הודעת בית החולים, אב בן 51 וילד בן 12 תושבי מואז עמק הירדן הגיעו למחלקת טיפול נמרץ כשהאב במצב בינוני, בהכרה, עם פגיעות גפים. הילד הגיע במצב אנוש תוך כדי החייאה. כל מאמצי הצוות הרפואי להצילו לא צלחו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מבית החולים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

זירת התאונה בסמוך לאלומות, צילום: דוברות מבצעי מד"א

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א מורן אבו שקארה ואביעד עמר, סיפרו: "כשהגענו לשטח ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 10 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לביה"ח".

כזכור, אתמול ילד בן 6 נהרג בתאונת דרכים ביישוב עמנואל שבשומרון. הנהג של המשאית שדרסה את הילד נמלט מהמקום, והמשטרה תפסה אותו זמן קצר אחר כך לאחר שהמשאית אותרה ביישוב סמוך למקום התאונה. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר