1 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה ומכבי תל אביב
שחקני בני יהודה ומכבי תל אביב
שחקני בני יהודה ומכבי תל אביב
(נעם מורנו ועמרי שטיין)
דרמה גדולה בבני יהודה, ובכלל בכדורגל הישראלי. ל-ONE נודע לראשונה שמכבי תל אביב בוחנת את הפיכתה של בני יהודה לקבוצת בת על ידי שיתוף פעולה עם המועדון שבימים אלה בבעלותו של ברק אברמוב.
הדרך לעשות זאת תהיה על ידי מכירת הקבוצה מידי אברמוב לאיש עסקים שיוביל לאותו שת”פ, כפי שהיה עם בית”ר ת”א/בת ים וליאור שחטר. כעת נעשית בדיקה בנושא הפיכת הכתומים לחממה של מכבי ת”א, כפי שנעשה עם בית”ר ת”א/בת ים שעומדת לרדת לליגה השלישית. אגב, אחת היוזמות בכדורגל הישראלי בימים אלה היא כן לאפשר קבוצת בת והדבר עוד צריך לעבור ניסוח תקנוני ואישור ועדת ההתאחדות לכדורגל.
מנגד, ברק אברמוב מכין את הכתומים ליום שאחרי עזיבתו ושלח מכתבים מטעמו לכל בעלי התפקידים במועדון, כולל המנכ”ל כפיר אדרי וכל העובדים, על כך שבסוף מאי הם יסיימו את דרכם בקבוצה לאחר שיעברו שימוע. הבעלים כזכור הודיע על עזיבתו לאחר שהאוהדים של בני יהודה השליכו על רכבו אבנים.
בני יהודה רושמת עונה נוראית, כאשר ציפתה לחזור במהרה לליגת העל אבל נמצאת במקום השמיני בפלייאוף העליון של הלאומית, והייתה יכולה להסתבך בגדול אם לא הייתה מסיימת במקום המוביל לפלייאוף העליון בעונה הסדירה. מנגד, בית”ר ת”א נמצאת בדרכה הבטוחה לליגה א’, ובמכבי ת”א לא היו רוצים קבוצת בת מהליגה השלישית.
שער של אליפות: התגובות מהדרמה בבלומפילד