סיימון קאוול מציג לוק חדש ומצהיר: "אני מפסיק עם הבוטוקס"

צפו: המפיק המוזיקלי ושופט הריאליטי הבריטי סיפר לצהובון "הסאן" כי החליט להפסיק להתפיח את פניו בעזרת חומרים שונים נגד קמטים, והפתיע בתמונה חדשה מתוך טקס שבו נכח

החליף הבעת פנים. קאוול, צילום: יוטיוב

בדיוק כמו המצות שלא הספיקו לתפוח, גם סיימון קאוול החליט לשים סוף להתפחת פני לאורך שנים והכריז על כך שיפסיק להזריק בוטוקס.

אחרי שנים ארוכות בהן דאג המפיק המוזיקלי ושופט הריאליטי הבריטי המצליח להזריק בוטוקס בכמויות לפניו, הצהובון הבריטי הסאן מדווח כי קאוול החליט להפסיק אחרי שהבן שלו אריק בן ה-8 נהג להיכנס להיסטריה בכל פעם שראה את פניו של אביו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sofia Vergara (@sofiavergara)

קאוול (62) שהציג לראשונה על השטיח האדום את המראה "הטבעי" נטול הבוטוקס שלו ביום שבת האחרון בטקס פרסי הילדים של ניקלודיאון, שיתף את הסאן בראיון בשבוע שעבר בהחלטת העבר שלו להתחיל להזריק בוטוקס ושאר פילרים לפניו. "זו הייתה תקופה בה כולם הזריקו לעצמם חומרים לפנים", חשף את הטריגר שהוביל אותו להתחיל בטירוף ההזרקות בשנת 2016 בזמן העונה ה-11 בתוכנית הריאליטי שלו America's Got Talent. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sofia Vergara (@sofiavergara)

קאוול הודה כי הגזים והלך רחוק מדי עם ההזרקות ואמר: "זה היה כמו מתוך סרט אימה. ראיתי תמונה שלי לפני כמה ימים מהתקופה שלפני ההזרקות ופשוט לא זיהיתי את עצמי. אריק (בנו של קאוול; ע"ח) היה בהיסטריה ואז החלטתי שמספיק. עכשיו אין לי שום פילר יותר בפנים. אפס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר