2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב ידעה שהפסד הערב (שני) בבלומפילד מול מכבי חיפה ככל הנראה יחרוץ את גורל האליפות. הצהובים ממש לא היו מוכנים לוותר כשרשמו משחק מצוין והוליכו 0:1 משער של אוסקר גלוך הנהדר בהופעת הבכורה שלו בבוגרים, אך ספגו שער דרמטי במיוחד מצ’ירון שרי עמוק בתוך תוספת הזמן, נשארו רחוקים 10 נקודות מהאלופה ובאופן כמעט סופי הם כבר לא יחגגו אליפות העונה.
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ’, אמר בסיום המשחק: “אני לא יכול להבין את השאלה על שכר הלימוד של גלוך, עשינו משחק פנומנלי והגיע לנו לנצח. אנחנו לא ריאל מדריד שיכולים לשחק 95 דקות באותה אינטנסיביות. שיחקנו 95 דקות דרך ההתקפה, אני לא מבין איזה משחק אתם ראיתם. לא נתנו למכבי חיפה להגיע למצבים, הם לא תקפו, זה היה משחק גדול, הגדול ביותר בישראל. היו לנו עוד הזדמנויות להכריע”.
על אוסקר גלוך אמר: “אני לא מדבר על גלוך, הוא עשה היסטוריה, הוא רק בן 18. אם אתה מפסיד כולם שואלים למה גלוך שיחק, אם היינו מנצחים לא, זה לא נורמלי. אין לי חרטות על זה שגלוך שיחק, הוא עשה משחק טוב. נראה אם הוא ישחק משחק הבא”.
גלוך: אי אפשר לתאר את מה שעבר בגוף
אוסקר גלוך אמר בסיום: “לפני שאני מדבר אני רוצה לשלוח את תנחומי למשפחת בכר. זו הייתה יכול להיות בכורה חלומית אם היינו מנצחים, זה מבאס, כולם מבואסים בחדר ההלבשה שלא ניצחנו. זו לא בכורה חלומית, הרגשתי ביטחון ואני מנסה להילחם על מקום בסגל ולהמשיך לשחק ככה”.
גלוך הוסיף: “כל שחקן רוצה לפתוח, לא עבר לי כלום בראש, רציתי לתת הכל ולהראות שמגיע לי. לא הפתעתי את עצמי, אני מאמין ביכולות שלי. זה אותו משחק כמו בנוער רק שפה יש יותר צופים ושואלים אותי שאלות אחרי המשחק. אני לא יודע אם הוכחתי שיש לי מקום בהרכב, אלחם על מקום בסגל. אין לדעת לאן אני יכול עוד להגיע”.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(איציק בלניצקי)