2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(איציק בלניצקי)
הרצף העגום נמשך. מכבי חיפה אמנם חילצה הערב (שני) 1:1 בתוספת הזמן מול מכבי תל אביב ולמרות שהיא בדרכה לתואר האליפות, נעצרה נגד הצהובים ולא הצליחה להוריד קוף בן כמעט 11 שנים מהגב שלה. 3,992 ימים שהירוקים לא ניצחו את היריבה בצהוב באצטדיון בלומפילד, כאשר הפעם האחרונה שניצחה האלופה את מכבי ת”א בחוץ הייתה באצטדיון נתניה, ב-24 באוקטובר, משערים של אלירן עטר וגארי קגלמאכר.
כאמור, מעלה מ-10 שנים עברו מאז הירוקים חגגו בפעם האחרונה על חשבון היריבה הצהובה באצטדיון בלומפילד. ב-7 במאי 2011, הקבוצה מהכרמל חגגה עם 0:2 משערים של תומר חמד, שמאז כבר הספיק לעבור בליגה בספרד, אנגליה ולהגיע גם לאוסטרליה. כמובן שבתקופה המדוברת הצהובים עזבו את בלומפילד למשך שלוש עונות, כך שניצחון החוץ האחרון שהשיגה האלופה על חשבונם היה כאמור באצטדיון בנתניה ב-2016. הרצף נמשך, כאשר בעונה הבאה מכבי חיפה תנסה לשים לו קץ.
רצף נוסף שהירוקים לא הצליחו לקטוע הוא רצף משחקי הליגה בהם לא הפסידה החבורה של מלאדן קרסטאיץ’, שעומד לאחר הערב הזה על 13 משחקים, למעלה מסיבוב שבו מחזיקת הגביע בלתי מנוצחת. ההפסד האחרון היה כמובן ה-3:2 הדרמטי והכואב באצטדיון סמי עופר מול האלופה בסיבוב השני.
2 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד
(רדאד ג'בארה)
בפן האישי, עומר אצילי המשיך במאזן העגום שלו מול האקסית מאז חתם במועדון מהכרמל. מלך שערי מכבי חיפה שוב לא סיפק מספרים והמשיך בתקופה הפחות טובה, זאת כאשר הוא גם הוחלף כבר בדקה ה-60 להתמודדות. אצילי עם הרצף הארוך ביותר שלו ללא כיבוש העונה בליגה – שישה משחקים. בנוסף, כוכב מכבי חיפה לא בישל שער מאז המחזור ה-17.
גיא צרפתי לאחר התיקו מול מכבי ת"א