2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל
(ראובן שוורץ)
הפועל באר שבע מאבדת גובה. אחרי ההפסד הכואב במשחק העונה למכבי חיפה, החבורה של אליניב ברדה הצליחה אמש (ראשון) לצאת רק עם נקודה בטרנר מול הפועל תל אביב כשסיימה ב-2:2 דרמטי ומאכזב מבחינתה. הפער ממכבי חיפה אמנם הצטמצם בנקודה, אבל זו יכולה לסיים סופית את מאבק האליפות אם תחזור היום עם שלוש הנקודות על חשבון מכבי תל אביב.
"לא הגיע לנו לנצח", הודו בבירת הנגב, "פתחנו את המשחק בצורה אולטימטיבית עם שער מוקדם, אבל נתנו להפועל תל אביב יותר מדי שטחים לשחק מסודר והיינו רכים מדי בהגנה. דווקא אחרי ההפסד לחיפה, ניצחון הייתה התרופה הכי טובה, אבל לא היינו מספיק איכותיים. זה מאוד מאכזב כי רצינו להלחיץ את מכבי חיפה".
האווירה אחרי השריקה לסיום של השופט גל ליבוביץ' הייתה כזו שמשלימה עם היציאה ממאבק האליפות. כאמור מכבי חיפה יכולה הערב להגדיל את הפער מבאר שבע ל-9 נקודות, מרווח של ארבעה משחקים לאור יחס שערים טוב בהרבה לטובת הירוקים. "פספסנו הזדמנות להוריד את הפער שוב ל-4 נקודות, אבל נתנו את הכול עד הסוף", אמרו שחקנים.
הפועל ת"א והפועל ב"ש במסע"ת לאחר המשחק
מאמן הקבוצה אליניב ברדה הפתיע כשערך שישה שינויים, חלקם כפויים, ועם הרכב התקפי שכלל את גוסטבו מרמנטיני, ששוב לא הצליח לקחת את ההזדמנות. במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית לא לממש את האופציה על הברזילאי שיחזור לחדרה בקיץ. ברדה ניסה לעשות כמה שינויים עד השריקה וזה עזר לו להוציא נקודה, אבל לא יותר מכך.
מי שניצל את ההזדמנות פעם נוספת הוא הקשר רותם חטואל, שבלט עם שער ובישול. בבאר שבע החמיאו גם לקשר מריאנו בריירו, שהתחיל את המהלך בשער השוויון וסיים אותו עם שער נגיחה נהדר. הארגנטינאי-ישראלי שבר בצורת של חודשיים ללא שער (האחרון היה נגד מכבי חיפה בטרנר) ובמועדון מעריכים מאוד את ההתקדמות הגדולה שעשה העונה, מה שייתן לו מניות גם לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
(ראובן שוורץ)
איבוד הנקודות אמש מבליט את חשיבות צמד המשחקים הקרוב בליגה ובגביע נגד מכבי תל אביב, במה שמוגדר אצל השחקנים "שבוע מכבי תל אביב". מי שיחזור למשחק הליגה הקרוב הוא הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שחסרונו ממשיך להיות בולט בכל פעם. בקבוצה סופרים כבר שני משחקים ללא ניצחון ויודעים שכדאי להגיע עם ביטחון לחצי הגמר שלושה ימים לאחר מכן בבלומפילד.
שחקן הכנף הקולומביאני דנילו אספרייה יחזור לסגל אחרי שריצה את עונש הכרטיס האדום המדובר ממשחק העונה. ניקיטה רוקאביצה, שגיב יחזקאל ואיתי שכטר ימשיכו להיעדר בגלל פציעות, למרות שהאחרון עובד על השיקום במרץ. בכל אופן, השלושה ייבדקו הבוקר באימון על ידי רופא הקבוצה ד"ר אלקרינאוי וידעו טוב יותר את לוח זמן החזרה הצפוי לכל אחד.