1 צפייה בגלריה
אובמיאנג חוגג עם שחקני ברצלונה
אובמיאנג חוגג עם שחקני ברצלונה
אובמיאנג חוגג עם שחקני ברצלונה
(רויטרס)
כשהיא רשמה לעצמה 14 משחקים ברצף ללא הפסד, ברצלונה תנסה להמשיך במומנטום הנהדר בזירה המקומית כאשר תתארח הערב (ראשון, 22:00) אצל לבאנטה במחזור ה-31. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב לבאנטה: דני קרדנס, רובן וזו, סרחיו פוסטיגו, רובר פייר, חורחה מיראמון, סון, פפלו, נמניה ראדויה, חוסה קמפנייה, חוסה לואיס מוראלס ורוז’ר מרטי.
הרכב בארסה: טר שטגן, דני אלבס, רונאלד אראוחו, אריק גארסיה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ניקו, פרנקי דה יונג, אוסמן דמבלה, פראן טורס ופייר-אמריק אובמיאנג.
הפעם האחרונה שבארסה נוצחה בליגה הייתה אי שם בתחילת חודש דצמבר 2021 – 1:0 לבטיס, אבל ב-2022 היא בלתי מנוצחת. ולא רק זה, עם הרוח הגבית מהחיזוק של חלון ההעברות בינואר, הקטלונים עם שמונה ניצחונות ליגה בתשעת המחזורים האחרונים. אחד נוסף יחזיר אותם למקום השני על חשבון סביליה.
בארסה תגיע למשחק כשהפער מריאל מדריד עומד על 15 נקודות (לקטלונים יהיה משחק חסר גם אחרי שריקת הסיום) וגם את המשחק הזה כינה צ’אבי בתור “גמר”. זו לא הפעם הראשונה ומאמן בארסה נקט בטקטיקה הזו בעצם בכל משחק בשבועות האחרונים בניסיון להימנע מירידת מתח של חניכיו. עד עכשיו זה עובד.
בארסה תיאלץ להסתדר ללא ג’רארד פיקה, שהתווסף לממפיס דפאיי, סרג’יניו דסט, אנסו פאטי, סרג’י רוברטו וסמואל אומטיטי הפצועים. מנגד, לבאנטה נמצאת במקום הלפני אחרון ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים, אבל במחזור האחרון היא דווקא גברה 0:2 על ויאריאל מצמד של חוסה לואיס מוראלס. במפגש הראשון בינה לבארסה העונה, הקטלונים ניצחו 0:3 משערים של ממפיס, לוק דה יונג ופאטי.
מסתבך: רונאלדו מרסק פלאפון לאוהד יונייטד