יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קרסטאיץ' אישר: "גלוך יפתח מול מכבי חיפה"

מאמן מכבי ת"א שיתף שהוא מתכנן לפתוח עם כוכב הנוער מול הירוקים מחר ב-20:30: "הלחץ עליי ולא עליו". האם הוא יציג את אותה היכולת מהנוער? הצביעו

|
אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)
אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)

מפגש שהוא תמיד מרגש את אוהדי הכדורגל בישראל. היום (ראשון) מלאדן קרסטאיץ’ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מחר ב-20:30 מול מכבי חיפה בבלומפילד, זאת במסגרת המחזור השלישי בפלייאוף העליון. גולת הכותרת הייתה ההצהרה של המאמן הסרבי בנוגע ליהלום מהנוער אוסקר גלוך: “הוא יהיה בהרכב”. מאמן הצהובים יודע שאסור לקבוצתו להפסיד אם היא עוד חולמת על אליפות, שכן הפער בין הקבוצות בטבלה עומד על 10 נקודות. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר.

קרסטאיץ’ פתח בהתייחסות ליוקרה של המפגש: “זה לבטח משחק גדול בכדורגל הישראלי ובטוח שכל האנשים במדינה צופים במשחק הזה. לגבינו, התכוננו למשחק הזה כמו בכל המשחקים הקודמים ונעשה הכל כדי להשיג תוצאה טובה ולשמח את האוהדים שלנו. יש לנו בעיות מסוימות עם פציעות, דן ביטון בחוץ להרבה זמן, גולסה היה בחוץ אבל חזר בשני האימונים האחרונים. גם טל בן חיים נפצע במשחק האחרון ולא התאמן הרבה זמן אבל עכשיו הוא איתנו. יש לנו בעיות מסוימות בסגל”.

עדן שמיר: "יחסי הכוחות שווים בין הקבוצות"

לגבי שיתופו הצפוי של אוסקר גלוך במשחק הענק ולראשונה בבוגרים, אמר הסרבי: “אני לא רואה בכך הפתעה כי הוא השחקן הטוב ביותר בנוער. בטוח שאנחנו רוצים אותו להרבה זמן כמו עם שאר השחקנים הצעירים ועכשיו הוא בסגל וכל השבוע נמצא איתנו. הגעתי לכאן באמצע העונה והיינו צריכים לזמן מסוים לסדר דברים לעתיד של מכבי. תהיו בטוחים שבכל הזמן הערכנו את המצב בנוער כמו שאנחנו עדיין עושים. בחלק הראשון שלנו התעסקנו והתמקדנו בעיקר בקבוצה הראשונה, וכעת זאת סיטואציה טובה עבורו כי יש לו איכות והוא ישחק”.

מלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)מלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)
דן ביטון (איציק בלניצקי)דן ביטון (איציק בלניצקי)

מאמן הצהובים התייחס לשיתוף צעירים בקבוצה הבוגרת: “בעתיד, עבורי אין שום הבדל בין צעירים למבוגרים, אם הוא יהיה טוב הוא ישחק. לאוסקר אין לחץ, הלחץ הוא עליי, זה הסיכון שלי ולא של השחקן. התפקיד שלו הוא להיות מרוכז ולעשות את הדברים כמו שעבדנו עליהם. אוסקר יהיה בהרכב ובין ה-11 הפותחים”. 

אוסקר גלוך ושחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)אוסקר גלוך ושחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)
אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)
אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)אוסקר גלוך (איציק בלניצקי)

על השינוי בהכנות ממכבי נתניה, אמר קרסטאיץ’: “המשחק בין נתניה לחיפה שונה ואם מדברים על השערים שספגנו מול נתניה, אין שום סיבה להרשות לעצמנו לספוג שערים קלים כאלה. זאת לא הפעם הראשונה שזה קרה לנו. אלה דברים שלא משנים מהספסל אלא תלויים בריכוז. לנתניה לא היה מה להפסיד והם נתנו את המקסימום מול מכבי, זה המועדון הגדול במדינה וכולם ייתנו מולנו את המקסימום”. 

מלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)מלאדן קרסטאיץ' (איציק בלניצקי)

עדן שמיר התייחס גם הוא למפגש הענק: “זה המשחק אולי הכי גדול בכדורגל הישראלי ומבחינתנו הפער מאוד גדול, רצינו שיהיה קטן יותר אבל אנחנו באים ורוצים לנצח בתור מכבי ת“א כמו בכל משחק. כרגע המטרה הקרוב היא לבוא עם התמיכה האדירה בבית ולנצח את המשחק. הפער והאליפות כרגע פחות מענייניים אותנו. מתכוננים כמו שצריך ונעשה הכל כדי לנצח”.

הקשר התייחס גם לעונה ההפכפכה שעבר: “ זאת הייתה קצת רכבת הרים. ברגע שהמאמן הגיע אז הוא באמת נתן לי את האמון המלא והגב שלו, וגם החזרתי. אחרי הקורונה קצת נחלשתי פיזית, שחקנים אחרים תפסו את המקום שלי והיו טובים. יש לנו סגל טוב מאוד ותחרות טובה, עכשיו כשאני חוזר למפגש אעשה הכל כדי להחזיר למאמן על האמון”.

עדן שמיר (איציק בלניצקי)עדן שמיר (איציק בלניצקי)

על מאבק האליפות אמר שמיר: “הפער הוא האמת יחסית גדול, רצינו שיהיה פער קטן יותר אבל לא נתחיל לעשות חישובים ולהתלונן. נבוא מחר לנצח, אנחנו תחרותיים, יש פה יוקרה מעבר לנקודות. המשחק בסמי עופר הוא הפספוס הכי גדול גדול שלנו העונה. פתחנו בצורה מבטיחה ובמחצית השנייה הורדנו רגל מהגז וזה פספוס ענקי שלנו. לא היה לנו יותר מדי זמן להתעסק בלהתבאס ובכך שפספסנו, באותם רגעים היה לא קל אבל צריך להתאושש”.

עוד אמר שמיר על המאבק מול האלופה: “אני חושב שפחות מתפקידי לנתח את חיפה, את העונה שלה ואת הפערים. הם עושים עונה מצוינת ואנחנו עברנו רכבת הרים העונה. הם פחות מעניינים אותי ואותנו, נתעסק בעצמנו. מעבר לשלוש הנקודות יש כאן יוקרה, ביטחון ורצון להחזיר לקהל על ההפסד במשחק הקודם. הראש נמצא כרגע יותר במחר ופחות בגביע אבל אני מאמין שעם ניצחון, נוכל לקבל דחיפה למשחק מול הפועל באר שבע”.

עדן שמיר (איציק בלניצקי)עדן שמיר (איציק בלניצקי)

על יחסי הכוחות במרכז המגרש, אמר קשר הצהובים: “גם לנו וגם למכבי חיפה יש סגל מצוין עם אמצע מגרש מצוין. יחסי הכוחות די שווים, אני פחות רוצה לנתח אותם. מי שיפתח במרכז המגרש שלנו ייתן את הכל ויעשה את המקסימום”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */