1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
משטרת מרסיסייד חוקרת את תקרית הטלפון הסלולארי בה היה מעורב כריסטיאנו רונאלדו בהפסד של מנצ’סטר יונייטד לאברטון אתמול (שבת). מדובר של המשטרה נמסר כי היא בוחנת צילומי טלוויזיה במעגל סגור כדי לקבוע האם כריסטיאנו רונאלדו ביצע עבירה על ידי הוצאת הטלפון הנייד מידיו של האוהד לאחר המשחק.
במדיה החברתית הופיעו צילומים של רונאלדו שנראה שולח את ידו לכיוון הקרקע כשהוא ירד מהמגרש ופונה למנהרה בגודיסון פארק לאחר המשחק, ואז נופץ אותו מכשיר. עדי ראייה סיפרו כי בן ה-37 הפיל טלפון של אוהד מידם וריסק אותו לקרקע ורונאלדו פנה מאוחר יותר לאינסטגרם כדי להתנצל על התקרית.
דובר ממשטרת מרסיסייד אמר כי הכוח מקיים קשר עם שני המועדונים לאחר דיווחים על תקיפה לכאורה. "כשהשחקנים יצאו מהמגרש בשעה 14:30, דווח שילד הותקף על ידי שחקן מקבוצת החוץ בצאתם מהמגרש", אמר הדובר. "הבירורים מתנהלים והשוטרים עובדים כעת עם מועדון הכדורגל אברטון כדי לעיין בצילומי טלוויזיה במעגל סגור ומבצעים חקירת עדים מקיפה כדי לקבוע אם התרחשה עבירה".
מי ששברה שתיקה היא שרה קלי, אמו של אותו אוהד, ג’ייק, בן ה-14. קלי דיברה עם כלי התקשורת באנגליה וטוענת כי רונאלדו תקף את בנה: “הוא בסך הכול צילם את השחקנים הולכים, ואז רונאלדו הוריד את הפלאפון שלו למטה. הוא פשוט העיף את המכשיר מהבן שלי והמשיך ללכת. אני לא מאמינה פשוט”. בנוסף, פרסמה את תמונת היד של בנה אחרי הפגיעה ואת המכשיר הסלולרי.
מסתבך: רונאלדו מרסק פלאפון לאוהד יונייטד