2 צפייה בגלריה
פריצה, יובאנוביץ', דוד ואצילי
פריצה, יובאנוביץ', דוד ואצילי
פריצה, יובאנוביץ', דוד ואצילי
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה תגיע מחר (שני, 20:30) למפגש מול מכבי תל אביב כדי להשיג עוד שלוש נקודות שיקרבו אותה לשמירה על תואר האליפות, אך גם כדי להוריד קוף בן כמעט 11 שנים מהגב שלה. עוד קודם לכן, הירוקים הודיעו כי שני המשחקים הקרובים, מול בני סכנין בליגה ונגד הפועל חיפה בחצי גמר הגביע, הם כבר סולד-אאוט ואצטדיון יהיה מלא.
זמן למספרים. למעלה מ-10 שנים עברו מאז הירוקים חגגו בפעם האחרונה על חשבון היריבה הצהובה באצטדיון בלומפילד. ב-7 במאי 2011, הקבוצה מהכרמל חגגה עם 0:2 משערים של תומר חמד, שמאז כבר הספיק לעבור בליגה בספרד, אנגליה ולהגיע גם לאוסטרליה. כמובן שבתקופה המדוברת הצהובים עזבו את בלומפילד למשך שלוש עונות, כך שניצחון החוץ האחרון שהשיגה האלופה על חשבונם היה באצטדיון בנתניה ב-24 באוקטובר 2016 (0:2) משערים של אלירן עטר וגארי קגלמאכר.
רצף נוסף שהירוקים ינסו לקטוע הוא רצף משחקי הליגה בהם לא הפסידה החבורה של מלאדן קרסטאיץ’, שעומד נכון לעכשיו על 12. ההפסד האחרון היה כמובן ה-3:2 הדרמטי והכואב באצטדיון סמי עופר מול האלופה בסיבוב השני.
ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול מכבי ת"א
נתון נוסף שכנראה יישב בראשי השחקנים של ברק בכר הוא העובדה שבשלושת המפגשים הקודמים מול הצהובים במסגרת הליגה, הם הוציאו כדור מהרשת כבר במהלך 10 הדקות הראשונות.
בפן האישי, עומר אצילי, שעדיין לא כבש מול האקסית מאז חתם במועדון מהכרמל, יעלה לכר הדשא בבלומפילד כשהוא נמצא בעיצומו של הרצף הארוך ביותר שלו ללא כיבוש העונה בליגה – חמישה משחקים. בנוסף, כוכב מכבי חיפה לא בישל שער מאז המחזור ה-17.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
ולסיום קצת נתונים סטטיסטיים קבוצתיים. שתי היריבות המושבעות יגיעו למשחק כשהן מובילות את הליגה בכיבושים, החזקת כדור, כמות מצבי הבקעה וכמות מסירות מפתח מדויקות. בכל ארבע הקטגוריות, הירוקים מקדימים את הצהובים.
בנוסף, לקהל שיגיע לבלומפילד כדאי להיכנס לדריכות בזמן כדורי הקרן, מהסיבה שגם בכיבוש מקרנות שתי הקבוצות מציגות את הנתונים הטובים בליגה – מכבי חיפה עם 13 שערים העונה ומכבי ת”א עם 10.