3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
רבות כבר דובר על העונה העגומה של מנצ’סטר יונייטד. היום (שבת) קיבלנו עוד סיבות לכך שאת העונה הזו, אוהדי השדים האדומים לא ירצו לזכור. אחרי שהודחו בשמינית גמר ליגת האלופות מול אתלטיקה מדריד, חניכיו של ראלף ראנגניק ספגו 1:0 מאברטון מתחתית הטבלה, שטרם המשחק רשמה שלושה הפסדים רצופים.
אירוע חמור נרשם בסיום המשחק בזמן הירידה לחדרי ההלבשה. אחד האוהדים צילם את רונאלדו וקילל אותו, ובתגובה הפורטוגלי הפיל לאותו אוהד את המכשיר הסלולרי וריסק אותו על הרצפה. ייתכן כי הכוכב יעמוד בפני ועדת משמעת וייאלץ לתת הסברים על המקרה.
לאחר מכן רונאלדו התנצל על התקרית בפוסט: “אף פעם לא קל להתמודד עם רגשות ברגעים קשים, כמו אלו שאנו מתמודדים איתם. עם זאת, עלינו תמיד להיות מכבדים, סבלניים ולתת דוגמה לכל הצעירים שאוהבים את המשחק היפה. אני רוצה להתנצל על ההתפרצות שלי ואם אפשר, אני רוצה להזמין את האוהד לצפות במשחק באולד טראפורד כאות למשחק הוגן וספורטיביות”.
מסתבך: רונאלדו מרסק פלאפון לאוהד יונייטד
כמו כן, אלפונסו דייויס, מגנה של באיירן מינכן הביע את דעתו על האדומים ממנצ’סטר, כשדיבר בערוץ יוטיוב ועקץ: “דמיין שאתה כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה והקפטן שלך זה הארי מגווייר. אני לא לועג להארי, אבל רונאלדו חייב להיות המנהיג עם הסרט”. הקנדי הצטרף לשלל הביקורות של אוהדי יונייטד ונבחרת אנגליה על הבלם שחווה עונה לא טובה גם בקבוצתו וגם במדים הלאומיים.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל
(רויטרס)
“יונייטד החליקה שוב”, הייתה הכותרת באחד האתרים לאחר שלשדים האדומים ניצחון בודד בשבעת משחקיהם האחרונים. באנגליה הרחיבו: “אברטון הענישה את יונייטד חסרת הרעיונות והרחיקה אותה ממאבק הטופ 4. אנתוני וגרדון ריסק את מנצ’סטר, שרושמת הפסד מביך, והביא לפרא למפאר חבל הצלה. יונייטד מתרסקת ואין אף אחד שייקח על עצמו את המצב”. גארי נוויל הגדיל את האקסית במילה אחת: “בדיחה”.
3 צפייה בגלריה
הפציעה של רונאלדו
הפציעה של רונאלדו
הפציעה של רונאלדו
(רויטרס)
כדי להמחיש עד כמה זה לא היה היום של יונייטד גם מבחינת הדרייב, אז הנתון הבא ממחיש זאת: אברטון רצה 10 ק”מ יותר מהיריבה. ב-BBC האנגלי לא ריחמו על הקבוצה של ראלף ראנגניק ושם נכתב: “יונייטד גרמה לצמד הבלמים הגרוע ביותר בפרמייר ליג להיראות כמו מלדיני ונסטה. השחקנים חייבים לדעת מי המאמן הבא, הם צריכים מישהו לשחק עבורו”. אגב, יונייטד ניצחה רק ב-47 אחוזים ממשחקי בפרמייר ליג שלה תחת ראנגניק, כשמדובר ביחס הניצחונות הנמוך ביותר שלה תחת כל מאמן אחר בליגה המקומית.
ראגניק ניסה להציל את המשחק מכיוון לא צפוי, כשחואן מאטה עלה לשחק בדקה ה-64 ורשם את הופעתו הראשונה בליגה העונה. למעשה, הספרדי לא על לשחק בפרמייר ליג מאז מאי בשנה שעברה, אז כבש בניצחון 1:2 על וולבס. מרקוס רשפורד ערך את הופעתו ה-200 בפרמייר ליג, ולא הצליח להרשים ב-64 דקות אותן לא ירצה לזכור.
רונאלדו גם נפצע ברגלו במהלך המשחק בעקבות היתקלות, אבל מספריו הדלים מהמפגש הם אלו שתופסים את הכותרת: בעיטה אחת למסגרת ודריבל אחד מוצלח. הפורטוגלי רשם 41 נגיעות בכדור, 80 אחוז דיוק במסירות ו-24/30 מסירות מדויקות.
ביונייטד אף טענו לפנדל אחרי בעיטה של רונאלדו שספק פגעה בידו של מייקל קין ומשם המשיכה לג’ורדן פיקפורד בדקה ה-93. הפורטוגלי זעם בסיום ודיבר עם צוות השיפוט, בעוד ברשתות החברתיות נכתב על המהלך: “איך זה לא פנדל? נגיעת יד ברורה”.
ראנגניק אמר לאחר המשחק: “אם אתה לא מבקיע אחרי 95 דקות אתה חייב להיות מאוכזבים. פתחנו טוב והיינו צריכים לייצר יותר מצבים. במחצית השנייה ניסינו להוסיף יצירתיות עם החילופים אבל לא תמיד לקחנו את ההחלטה הנכונה. היינו חייבים לעשות משהו, אבל לא מצאנו את הדרך הנכונה. המאמן הבא? זה לא יכול להיות תירוץ. יש פה שחקנים בינלאומיים ואין אליבי להופעה הזו”.
דויד דה חאה אמר: “ידענו שזה יהיה משחק קשה, אבל לא יצרנו הזדמנויות ממשיות להביקע. למען האמת, אני לא יודע מה להגיד. אנחנו לא מספיק טובים וזה בטוח. זה היה עצוב מאוד ואנחנו מתנצלים בפני האוהדים, שהם עצבניים אבל ממשיכים להילחם”.
מביך: טעות השוער ההזויה שחמד לא ישכח