4 צפייה בגלריה
דניאלה פלג ומאיה מוריס
דניאלה פלג ומאיה מוריס
דניאלה פלג ומאיה מוריס
(איגוד השייט)
תחרות גביע הנסיכה בפלמה, אחת מהתחרויות היוקרתיות בענף השייט, הגיעה היום (שבת) לסיומה עם שיוטי הגמרים ושיוטי המדליות. שלוש גולשות הרוח הישראליות שהעפילו לשלבים המאוחרים ב-IQ פויל נאבקו על מדליה בים ולא הצליחו לזכות בה, אחרי שדניאלה פלג סיימה רביעית, שחר רשף סיימה חמישית ומאיה מוריס סיימה שישית - אך התוצאות הללו מלמדות כי יש בנבחרת הזו המון פוטנציאל.
ברבע הגמר, שחר רשף ניצחה ופתחה נהדר את יום הגמרים, בעוד ששתי גולשות רוח בריטיות נפסלו ומאיה מוריס לא עלתה לשלב הבא. אחרי שיוט רבע הגמר, רשף הצטרפה לדניאלה פלג בחצי הגמר - ושם פלג סיימה שלישית ורשף רביעית כך ששתיהן לא הצליחו להעפיל לגמר.
בשורה התחתונה, בתחרות ה-IQ פויל בפלמה, דניאלה פלג סיימה את התחרות במקום הרביעי הכללי, שחר רשף סיימה במקום החמישי הכללי ומאיה מוריס סיימה שישית. מדובר בתוצאות מעולות לנבחרת גלישת הרוח לנשים של המאמן שחר צוברי, הרי שכבר בתחרות הבינלאומית הראשונה שלוש גולשות ישראליות סיימו קרובות מאוד למדליה.
4 צפייה בגלריה
שחר רשף
שחר רשף
שחר רשף
(משה מנגן)
שחר צוברי אמר ל-ONE בסיום התחרות: “כל הפורמט הזה מאתגר, כי כולם עובדים קשה לאורך כל השבוע ואז הכל מתאפס. שם המשחק זה יציבות, לנסות להיכנס עם כמה שיותר נציגות לעשירייה במטרה להעפיל לגמרים ומשם הכל אפשרי. מבחינתי, הנבחרת עשתה עבודה מאוד טובה, זו רק התחרות הראשונה שלנו בקמפיין לפאריס ולמדנו הרבה ממנה. הפוטנציאל קיים ואני מאמין שאם נעשה עוד תחרויות עם תוצאות כאלה אז גם יבוא הביטחון ונתחזק כדי שיהיו לנו בהמשך גם מועמדות טבעיות למדליה. אני מאמין שזה אפשרי”.
4 צפייה בגלריה
שחר צוברי
שחר צוברי
שחר צוברי
(שחר גרוס)
בשייט מפרשיות 470, ניתאי חסון ונועה לסרי אומנם סיימו את התחרות עם ניצחון בשיוט המדליות, אך סיימו במקום החמישי הכללי. גם במקרה הזה, הצוות שגידי קליגר בנה ברגע האחרון רשם תוצאה טובה, הרי שלסרי לא התאמנה בחצי השנה האחרונה והצטרפה לחסון בעקבות פציעתה של חברתו לצוות סער תמיר סמוך לתחרות.
בתוך כך, בתחרות הקייט פויל, שני הנציגים גל צוקרמן ודור זרקא סיימו כ”א במקום ה-11 הכללי בגביע הנסיכה בפלמה. כל זאת, לאחר שבשיוטי חצי הגמר צוקרמן סיימה 5 ו-5, כאשר זרקא סיים במקומות 4 ו-6 בשני השיוטים.
4 צפייה בגלריה
גל צוקרמן
גל צוקרמן
גל צוקרמן
(SENDER VAN DER BORCH)
יו”ר איגוד השייט, שי בובר, ציין: “נבחרות ישראל השונות רשמו הופעה מכובדת בהחלט עם תוצאות טובות והעפלה לגמרים. זוהי רק טבילת האש הראשונה שלנו בקמפיין הזה עם כלל הנבחרת האולימפיות. כבר בחודש הבא תתקיים אליפות אירופה בגלישת רוח בגארדה ואנחנו מקווים ששם נצליח לחזור עם מדליה”.
בובר הוסיף: “בהצלחה בהמשך לכל הספורטאית והספורטאים שלנו. אני מחזק את העבודה המקצועית של הצוותים והמאמנים שהייתה נהדרת. במקביל, 121 גולשים סיימו את אליפות ישראל לנוער היום במכמורת ואני מודה למועדון השייט על אירוח התחרות של דור העתיד”.
תחרות סוסים בסימן דו קיום