4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
אחרי ה-1:1 מול פרנקפורט ברבע גמר הליגה האירופית, ברצלונה תחזור מחר (ראשון, 22:00) לליגה הספרדית ותנסה לצמצם את הפער מריאל מדריד, כאשר תפגוש בחוץ את לבאנטה שנמצאת בתקופה האחרונה במגמת התאוששות. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
“גם ליריבה תהיה הרבה מוטיבציה, הם ניצחו במטרופוליטנו ומול ויאריאל, שמרו על שער נקי לא מעט בבית, כך שיהיה לא פשוט”, אמר צ’אבי, “אנחנו צריכים את שלוש הנקודות במגרש שהיה קשה עבור בארסה בשנים האחרונות. ג’רארד פיקה עושה מאמצים אדירים כדי להיות זמין עבורנו, הוא היה מדהים בחודשים האחרונים, הוא לא ישחק מול לבאנטה, לגומלין ביום חמישי הוא יהיה כשיר ונראה אם ישחק. זו לא פציעה אלא עומס”.
על סרג’י רוברטו אמר המאמן: “כולם יודעים מה דעתי בהנהלה, נראה איך ילך המשא ומתן בין סרג’י להנהלה, הוא מתאושש ומתאמן טוב ונראה מה יהיה. המצב של אנסו פאטי דומה, הכול תלוי באיך הוא ירגיש. ממפיס דפאיי וסרג’יניו דסט לא ישחקו מול לבאנטה, אבל הם קרובים לחזרה. לא נרצה שיסתכנו בפציעה חוזרת”.
4 צפייה בגלריה
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
(La Liga)
על המחויבות של אוסמן דמבלה אמר: “מאז נובמבר ועד עכשיו ראיתי שחקן מקצוען ומחויב שיכול לעשות את ההבדל. יש מעט מאוד שחקנים שיכולים לשחק טוב באחד על אחד בשני הצדדים. הוא מתאמן טוב, נאהב על ידי חבריו ומקשיב לחוקים. אין לי תלונות לגביו, להיפך, הוא מעניק לנו הרבה, עוזר, חוטף כדורים, אין לי שום דבר להגיד נגדו”.
על חלון ההעברות בקיץ אמר: “כרגע אין לנו את היכולת לעשות משהו ‘משוגע’ בחלון ההעברות, ההנהלה והנשיא ינסו להכין את הקבוצה לעונה הבאה, הם יודעים מה ההעדפות שלי לעונה הבאה, וננסה מה שאפשר. צריכים להיזהר כי המצב הכלכלי קריטי”.
4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
על לוח המשחקים אמר המאמן: “מבחינה פיזית אנחנו בסדר ואין בעיה, ביום חמישי היו לנו טעויות שעזרו לפרנקפורט להיות במשחק. כשהכדור אצלך אתה יכול לתקוף טוב יותר, וכשלא זאת בעיה. היה קשה לעצור שם את המתפרצות וזאת הסיבה שסבלנו שם יותר מבדרך כלל. הטעויות היו שלנו, צריכים לבקר את עצמנו ולהשתפר, אבל זה לא קשור לפן הפיזי, שם אנחנו בסדר”.
על מה שאמר דני אלבס בנוגע לקיליאן אמבפה וארלינג הולאנד: “דני מייצר הרבה כותרות, לפעמים מתלוננים שאין כותרות, איתו קשה לבחור אחת. הוא מנהיג ושחקן אדיר עבורנו וגם עבורכם, אני סולח לו על כל מה שיגיד, הוא תופעה. נראה מה יהיה, מתכננים את העונה הבאה”.
4 צפייה בגלריה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
(רויטרס)
איך יראו המדים של בארסה בעידן ספוטיפיי?