2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(נעם מורנו)
מכבי חיפה משלימה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב השלישית בטבלה. בין שתי הקבוצות יש פער של 10 נקודות בטבלה. הירוקים מודעים לכך שמדובר בפער משמעותי ויודעים שהאליפות צריכה לעבור דרך בלומפילד. הניצחון האחרון מול מכבי ת"א בחוץ היה ב-2016, 0:2 בנתניה משערים אלירן עטר וגארי קגלמאכר.
הניצחון האחרון של הקבוצה מהכרמל בבלומפילד על מכבי ת"א היה אי שם ב-2011 מצמד של תומר חמד. באותה עונה, מכבי חיפה זכתה באליפות, לאחר עונת הקיזוז עם אלישע לוי. במכבי חיפה רוצים לשבור את המנחוס ולנצח בבלומפילד, ולשם כך הם יצטרכו את עומר אצילי בשיאו.
מהרגע שאצילי נחת בכרמל, הוא טרם כבש מול האקסית ומצפה לעשות זאת ביום שני. לעומת זאת, השחקן בישל ארבעה שערים בשבעה מפגשים נגדה בירוק. צריך לזכור שאצילי לאורך כל הקריירה התאפיין יותר בבישולים מאשר בכיבושים, והעונה ברק בכר מצליח להוציא ממנו את מה שלא הצליחו להוציא מאצילי כל המאמנים שעבדו איתו בעבר, כאשר הפך לסקורר של ליגת העל עם 18 שערים. במשחק האחרון, כשאצילי ירד לספסל, הוא נראה מאוכזב ועצבני.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(איציק בלניצקי)
"מדובר במשחק מוקש מול מכבי ת"א, שהיא ללא ספק קבוצה חזקה במיוחד בבית שלה. המשחקים מול מכבי ת"א אף פעם לא היו קלים", אמרו במכבי חיפה. ברק בכר יתרגל מחר את ההרכב הסופי למשחק, אבל נראה שהוא לא מתכוון לבצע שינויים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל באר שבע.
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"