1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
עד לא מזמן, בפאריס סן ז’רמן היו בעננים מהגעתו של ניימאר תמורת 222 מיליון אירו מברצלונה, אבל מאז הסיטואציה השתנתה לחלוטין. לפי דיווח ב’לאקיפ’, לאמיר הקטארי שמשמש כבעלי הקבוצה, תמים בין חמאד אל ת’אני ושותפיו, נמאס מאורח חייו והיכולת הדלה של הכוכב הברזילאי על המגרש, כאשר בקטאר מאמינים שהשחקן לא החזיר את ההשקעה הרבה ששולמה עבורו.
פ.ס.ז’ בזבזה קרוב ל-500 מיליון אירו עבור ההעברה והמשכורת של ניימאר מאז שהגיע לפני חמש שנים, אבל בקטאר מבינים שהוא לא ענה על הציפיות ומרגישים שהוא לא נותן הכול. הקטארים עשו כל שביכולתם למנוע את הקאמבק שלו לברצלונה כשהשחקן רצה בכך, אבל אחרי ההדחה האחרונה מול ריאל מדריד בליגת האלופות פשוט נמאס להם.
יחד עם זאת, הבעלים גם מבינים שיהיה כמעט בלתי אפשרי למכור את מספר 10 שלהם לאור העובדה שאין קבוצה שיכולה להרשות לעצמה לשלם את גובה המשכורת שלו, חוץ מניוקאסל אולי. בצרפת טוענים: “הבעלים של פ.ס.ז’ מרגישים מרומים מה’מוצר’ שהם רכשו” ושהכוכב “מעדיף את פאריס והחיים בעיר על פני פ.ס.ז’ עצמה”.
ניימאר הרבה להיפצע ולהיעדר ממשחקים מאז שהגיע למועדון הפאר הצרפתי. גם העונה הוא שותף בסך הכול ב-22 משחקים (16 בלבד בליגה) בהם כבש שבעה שערים ובישל עוד חמישה. בליגת האלופות הברזילאי לא כבש העונה בשש הופעות, וסיים יחד עם קבוצתו את דרכו במפעל כבר בשמינית הגמר.
איך יראו המדים של בארסה בעידן ספוטיפיי?