2 צפייה בגלריה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
הולאנד, דני אלבס ואמבפה
(רויטרס)
דני אלבס לא ידוע בתור אחד ששומר בבטן. בראיון שלו ל’ספורט’ הקטלוני, המגן הברזילאי של ברצלונה התבקש להכריע באחת מהסוגיות הלוהטות ביותר כרגע בכדורגל העולמי – ארלינג הולאנד או קיליאן אמבפה, והייתה לו תשובה חד משמעית: הוא לא היה ‘משתגע’ עבור הנורבגי, והיה עושה את כל המאמצים כדי לצרף את הצרפתי, שבכלל אמור להגיע לריאל מדריד.
“לא הייתי מוציא יותר מדי כסף על הולאנד, אם לומר בכנות”, אמר דני אלבס, “במקרה של אמבפה כן, אבל הולאנד לא. אני אמנם לא מנהל מקצועי, אבל הייתי בוחר באמבפה קודם, אני חושב שהוא שחקן שלם יותר בכל האספקטים של המשחק. אם אתה בוחר לעשות השקעת ענק, עדיף שתעשה אותה בדרך הנכונה ביותר. אם זה היה תלוי בי, אז הייתי מחתים את אמבפה”.
בנוסף לכך, הברזילאי מאמין שברצלונה לא צריכה למהר לשוק ההעברות על מנת להתחזק: “הכדורגל של היום לא מאפשר לך לתת לצעירים יותר מדי זמן להתבשל. דורשים ממך את המקסימום מיידית, אבל לא הייתי מוציא הרבה כסף על שחקנים מסוימים. זאת פריבילגיה עבורי להיות פה ואני רואה דברים מדהימים מהשחקנים הצעירים, פדרי למשל הוא שילוב של צ’אבי ואינייסטה”.
אלבס התייחס גם לסיטואציה שלו מול המועדון וכמובן לחזרתו האפשרית של ליאו מסי: “כרגע אף אחד מההנהלה לא דיבר איתי על חוזה חדש לעונה הבאה. לא רק הצעירים, אלא גם המבוגרים צריכים להוכיח שמגיע להם לשחק בברצלונה. מסי צריך לחזור לכאן לריקוד אחרון. זה הזמן שלו לחזור אם הוא רוצה”.
2 צפייה בגלריה
דני אלבס וליאו מסי
דני אלבס וליאו מסי
דני אלבס וליאו מסי
(רויטרס)
על ה-0:4 המדהים בחודש שעבר בסנטיאגו ברנבאו אמר המגן האגדי: “התוצאה עשתה עמם חסד, זה היה צריך להיות 0:6, זו הייתה תוצאה הוגנת יותר. לא חגגנו את הניצחון בחדר ההלבשה כמו את העובדה שיצאנו בהצהרה מולם שחזרנו. אנחנו בתקופה הכי טובה שלנו העונה וצריכים לחשוב על התקדמות”.
איך יראו המדים של בארסה בעידן ספוטיפיי?