ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ממשלת השמאל שוברת שיאים

חברת הקואליציה ביקשה לדאוג לפרנסת ילדי המחבל ועוררה זעם

הזיה: גופות הנרצחים עוד לא התקררו וכבר חברת הקואליציה מבקשת לדאוג לפרנסת ילדי המחבל מהפיגוע אמש בתל אביב, באמצעות המענק הכספי אותו מעניקה הרש"פ: "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה" | דבריה עוררו סערה גם מתוך שורות הקואליציה וזו מיהרה להתנצל

חברת הקואליציה ביקשה לדאוג לפרנסת ילדי המחבל ועוררה זעם
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שפל חדש: חברת הכנסת גבי לסקי ממפלגת מרצ קראה למענק כספי למשפחת המחבל שרצח אתמול שני ישראלים, ואמרה כי היא בעד תשלום של אבו מאזן למשפחת המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב. "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה" אמרה. דבריה עוררו סערה רבה.

חברת הקואליציה גבי לסקי ממרצ ענתה לשאלת זאב קם ברשת ב' הבוקר, כי היא תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות המחבלים: "צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה את זה אבל זו האמת".

שר התקשורת וחבר הקואליציה יועז הנדל הגיב, "אמירה הזויה. ‏שנים שמדינת ישראל לא מקזזת תשלום משכורת המחבלים מהרש״פ. ‏זה צעד קשה אבל חיוני כדי לצמצם מוטיבציה של המחבלים הפלסטינים, ‏מי שיוצא לרצוח יהודים חייב לדעת שביתו ייהרס ומשפחתו תסבול".

שר המשפטים גדעון סער מסר: "דבריה של ח״כ לסקי חמורים, חסרי אחריות ומנוגדים לחלוטין לעמדת הממשלה. תגמול מחבלים ובני משפחותיהם ע״י הרשות הפלסטינית בשל מעשיהם הנפשעים מעודד טרור".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריה של ח"כ גבי לסקי: "שעות ספורות אחרי הפיגוע הנורא בתל אביב, חברת הקואליציה של בנט, ח״כ גבי לסקי, מביעה תמיכה בתשלומים של הרשות הפלסטינית למחבלים - כולל למחבל שרצח אמש שני ישראלים בתל אביב. אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור, הוא קיבל אותה שוב היום".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לדברים של ח"כ גבי לסקי: "מנסה להבין מה יהיה הרגע שבו חברי הכנסת שעוד נשארו בימינה יפסיקו להתפלל להמשך קיומה של הממשלה הרעה והמסוכנת הזו של השמאל העייף והמבולבל והתנועה האיסלמית ויבינו שהגיע העת ללכת עם הלב והערכים בעקבות עידית ולעשות את המעשה הנכון למען עם ישראל ומדינת ישראל".

ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיב: "‏מעניין מה יש לגברת שקד "מימינה" לספר על הנדיבות והרוחב לב לטרור, של חברתה לקואליציה גבי לסקי".

חה"כ שמחה רוטמן בתגובה לדברי גבי לסקי: "מה שמדהים זה שפעם, מזמן מזמן, לפני שנה בערך, היינו קוראים דעות הזויות שכאלה ואומרים: "תודה לאל שהאנשים האלה לעולם לא יהיו בשלטון". היום אנחנו אומרים: "תודה איילת שקד, ניר אורבך, אביר קארה, יום טוב כלפון, גדעון סער, יועז הנדל וזאב אלקין שזו המדיניות הרשמית של מדינת ישראל".

ח"ק אלי כהן מהליכוד הגיב: "‏תמיכה בתשלום למשפחות מחבלים זה תמיכה בטרור. ממשלת בנט נתמכת על ידי תומכי טרור ואין לה זכות קיום".

ח"כ פטין מולא מהליכוד: "‏בנט, אורבך, קארה, שקד, סער, אלקין, בגין, השכל, הנדל, כהנא. איך לכל הרוחות אתם מסוגלים לשבת יחד באותה הקואליציה עם אחת כמו גבי לסקי שתומכת בתשלום עבור משפחות המחבלים??? איבדתם את כל האנושיות שלכם בשביל הכסא??? תתביישו!!!"

עמית סגל פרשן חדשות 12 אמר: "‏לאיש מחברי ימינה ותקווה חדשה אין מה להגיד על ההתבטאות של גבי לסקי? רק גלית דיסטל מעניינת?".

בעקבות התגובות הנזעמות מיהרה חה"כ גבי לסקי לפרסם הבהרה: "האמירה שלי לא הייתה במקום ולא הצדיקה ולו לרגע את הטרור הנפשע ואני מתנצלת עליה. אני מגנה באופן חד משמעי את הפיגוע המזוויע אתמול. משתתפת בצערן של המשפחות ושולחת תנחומים למשפחות. אין פה ויכוח על בעד ונגד הטרור, כי אומרת באופן חד משמעי שיש להילחם כנגדו ויש לעשות הכל כדי להבטיח בטחון".

פיגוע בתל אביב מענק כספי מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד