1 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(עמרי שטיין)
אחרי ההפסד המאכזב לבית"ר ירושלים בתחילת השבוע, במ.ס. אשדוד משוועים לעוד ניצחון אחד שכמעט בוודאות ימנע מהם הסתבכות בתחתית ליגת העל. נמרוד הראל הגיע לאימון הקבוצה והרים את האווירה כשהגיע לעשות כמה טריקים ובעיר הנמל מקווים שהפוש האחרון יהיה בשבת מול מכבי פתח תקווה ב-17:30, כדי לקחת קצת אתנחתה ולהירגע אחרי עונה לא פשוטה, אחרי עונת 2020/2021 שהסתיימה עם המקום השלישי וכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.
"זה היה שבוע לא קל", אמר אתמול (חמישי) מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון במסע”ת לקראת המשחק. "למרות שעשינו כמה דברים בסדר נגד בית"ר, אבל להפסיד את המשחק היה אסור לנו, אבל הפסדנו וזה כבר היסטוריה ארוכה. באים נגד מכבי פתח תקווה ושיחקנו נגדם לאחרונה פה בבית ולפי דעתי גם אם היינו קצת יותר טובים עדיין הפסדנו את המשחק. צריך ללמוד מהטעויות שלנו כי זה מאוד טרי ולבוא למשחק הזה מוכנים ולסיים את הסיפור סופית. אנחנו לא רוצים לקחת עוד על הכתפיים שלנו את המתח והלחץ של התחתית".
רב"ש: "יש לנו קבוצה מספיק טובה"
פיראס אבו עקל סיפר על התחושות לקראת המשחק בשבת: "כמובן מכבי פתח תקווה קבוצה מאוד קשה שנלחמת על החיים שלה. אנחנו אחרי הפסד נגד בית"ר רוצים לבוא ולסיים את הדרמה של העונה הזו מבחינתנו".
רן בן שמעון ייאלץ להסתדר ללא אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה העונה, חמודי כנעאן, שסובל מקרע קטן שיגרום לו להיעדר בתקופה הקרובה. יחד עם כנעאן, ימשיכו להיעדר גם לורנס אופורי וג'ורג' דיבה, כשמוטי ברשצקי עדיין סובל מרגישות ובספק למשחק.