2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(איציק בלניצקי)
אחרי שרשמה 0:1 חשוב על מ.ס אשדוד, בית”ר ירושלים, שבמקום ה-11 בטבלה, תמשיך במסע שלה להישארות בליגה עם מפגש ישיר בתחתית, כאשר היא תתארח אצל הפועל נוף הגליל האחרונה ביום שבת (19:50).
לקראת המשחק, דיבר המאמן יוסי אבוקסיס: “מאוד אהבתי מול אשדוד לראות את השעה האחרונה, הייתה שעה טובה של כדורגל, של מצבים ולחץ והרבה דברים טובים. חזרנו אחורה בלי סיבה, היינו צריכים לתקוף יותר אבל אני מבין את השחקנים עם לחץ של תחתית ויש רצון לנצח וזה מחזיר אותך אחורה ואסור שזה יקרה. מקווה שנלמד מזה, כמובן שאהבתי לראות את הנחישות”.
יוסי אבוקסיס לקראת נוף הגליל
עוד אמר: “בתחתית אין משחקים ברמה גבוהה, כל קבוצה נלחמת על החיים שלה. זה יהיה משחק מאוד קשה. היה קשה נגדם פעמיים השנה, היא קבוצה עם המון שחקנים איכותיים במיוחד בחלק ההתקפי ונצטרך להיערך לזה. אנחנו גם קבוצה טובה וחייבים לקחת את הנקודות. יש לנו בעיה עם מיכאל אוחנה שלא התאמן כל השבוע. נראה לקראת המשחק, יש לו פציעה שמונעת ממנו להתאמן. גם ניב זריהן הרגיש פציעה נוספת. מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה. יש לנו עוד אימונים לעשות עד המשחק. נבוא בהרכב טוב, התקפי ולוחם שיעשה תוצאה טובה”.
ניב זריהן סיפר: “לפני בערך חודש וחצי הרגשתי כאבים בברך, עשינו כל מיני בדיקות ולא חשבו שזה משהו חמור. אחרי המשחק האחרון הברך התנפחה, עברתי MRI ולצערי יש לי שני קרעים במיניסקוס ודלקת על גיד הפיקה. אצטרך לעשות ניתוח, מקווה שאצליח ובורא עולם ייתן לי את הכוחות להמשיך עוד משחק או שניים, כמה שהברך תיתן לי. מקווה שנבטיח את ההישארות ואוכל לצאת לניתוח בראש שקט”.
קריאף המשיך: “כל משחק הוא מאוד חשוב וקריטי, במיוחד אחרי ניצחון על אשדוד. אני מקווה שתהיה המשכיות וניקח שלוש נקודות במגרש קשה עם מאמן טוב. אנחנו כבית”ר נצטרך לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. מקווה שניקח שלוש נקודות. כולם כבר מזמן מבינים שזה המאני טיים ומה המשמעות. אני שדוחה ניתוח ומיכאל עם כאבים ואוראל דגני עם מפשעה. כולם שמים בצד, מתגייסים למען המועדון. מקווה שנעשה את העבודה בשבת וזה ייתן לנו אוויר להמשך הדרך”.
2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רפי בן חקון)