2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ניסן עייש)
הניצחון הקודם של מכבי פ"ת היה על אשדוד - 3:4 לפני חודש - ובשבת (17:30) היא תנסה לשחזר את זה בפלייאוף התחתון כדי לא להסתבך עוד יותר. המלאבסים לא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם והם נמצאים מתחת לקו האדום כשברור להם שזה הזמן להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי.
"המשימה הייתה מאתגרת מלכתחילה ותהיה מאתגרת עד הסוף", אמר מאמן מכבי פ"ת, ניר קלינגר, "יש דברים מסביב שיכולים להפריע, אבל אנחנו לא נותנים לזה לזלוג, אנחנו מתעסקים בצד המקצועי ולא במסביב. יצאנו בתחושת פספוס משני המשחקים האחרונים, אבל אנחנו לא מתעסקים במה היה, אלא קדימה. בתקופה כזאת צריך לחשוב חיובי ולחזק את השחקנים".
האם ניצחון יסבך את אשדוד? ״אנחנו לא עושים את החשבונות האלה וצריכים לדאוג לעצמנו", אמר קלינגר, "בסופו של דבר, בגלל פערי הנקודות, המאבק יהיה בין ארבע קבוצות. בדרך כלל ההכרעה על ההישרדות מושגת במשחקי ראש בראש, אבל אין לדעת מה יהיה״.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר מאושר בסיום
ניר קלינגר מאושר בסיום
ניר קלינגר מאושר בסיום
(ראובן שוורץ)
קלינגר דיבר גם על המפגש הקודם מול אשדוד: "יש מפתחות מקצועיים כדי לנצח שוב. אנחנו תמיד מתחשבים ביריבה ובונים את הטקטיקה גם על פי היריבה. אשדוד משחקת במערכים שונים ונצטרך להתאים את עצמנו, אבל אנחנו מגיעים מוכנים ורואים את זה. לצערי, בשני המשחקים האחרונים היו לנו את ההזדמנויות לגמור את המשחק ולא עשינו את זה. אני רוצה שהשחקנים יהיו יותר חדים, מפוקסים ורגועים. הקבוצה התייצבה, אבל זה לא מספיק כרגע״.
המגן הימני תומר לוי הוסיף: ״בכל התקופה האחרונה יש הרבה לחץ ומאבקי תחתית, זה לא משהו שהוא פשוט. השחקנים מבינים ויודעים את זה, עושים את ההתאמות המקצועיות ויש תכונה לקראת המשחק. זו אבן דרך לקראת סיום העונה וכל משחק הוא קריטי וכמו גמר גביע. אנחנו עושים את המקסימום ומקווים שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות״.
לוי דיבר גם על היכולת לאחרונה: "כשאתה נמצא בקלחת הזאת יש הרבה לחץ. אחרי הניצחון באשדוד, הרגשנו טוב ורצינו לייצר המשכיות ולקחת את המומנטום הזה איתנו. היו המון הזדמנויות להשיג הכרעה בשני המשחקים האחרונים, אבל נרים את הראש ויש עוד חמישה משחקים של להיות או לחדול״.
אז מה המפתחות? ״צריך להביא אופי קשוח ולהיות חזקים בראש", אמר המגן, "צריך הרבה אנרגיות חיוביות וזה משהו שאנחנו מדברים עליו בינינו. אחד הדברים שכן יכולים לעשות את ההבדל זה להתעסק בצד המקצועי וגם להישאר ביחד גם ברגעים פחות טובים״.
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"