שתף קטע נבחר

ארה"ב - גאנה: מישהו אמר נקמה?

האמריקנים יפגשו הערב (21:30, שידור ישיר בערוץ 1) את הנציגה האפריקנית היחידה שנותרה במונדיאל וינסו לגמול לה על ההפסד בגרמניה 2006. בראדלי: "אנחנו יכולים ללכת עד הסוף"

ארבע שנים וארבעה ימים בדיוק אחרי שארצות הברית הודחה ממונדיאל 2006 עם הפסד 2:1 לגאנה במחזור השלישי של שלב הבתים, ניתנת לה הזדמנות לנקמה.

 

האמריקנים, שהרשימו מאוד בשלב הבתים, אך עלו בסופו של דבר רק משער בדקה ה-90 מול אלג'יריה, יפגשו הערב (ש', 21:30, שידור ישיר בערוץ 1) בשמינית הגמר את הנציגה האפריקנית היחידה שנותרה וינסו לגמול לה על אותה הדחה בטורניר בגרמניה. 

 

צפו בקליפ של החגיגות בארה"ב אחרי השער של דונובן

 

בארצות הברית התקשו להירגע מהשער הדרמטי של לנדון דונובן וברחבי הרשת הופצו סרטונים של פרץ השמחה ברחבי המדינה. "לא בטוח שאתם יכולים לראות את זה", כתב הקשר/חלוץ בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, "אבל בכל פעם שאני מסתכל על התמונות האלה, יש לי דמעות בעיניים. תודה על הכל. אנחנו יכולים לעשות את זה".

 

הערב יצטרכו לחזור שם לקרקע ולנסות לעשות צעד נוסף לעבר רבע הגמר, הישג השיא בתולדותיהם שהושג במונדיאל ב-2002. "אם נמשיך באותה הדרך, אנחנו יכולים להמשיך עד הסוף", הצהיר המאמן בוב בראדלי וביטא את הלך הרוח במחנה האמריקני, "אנחנו מרגישים שהעם מאחורינו ומתרגשים שהצלחנו לחבר את הנבחרת לאנשים".


ראייבץ'. "אנחנו מאוחדים וזה הכוח העיקרי שלנו" (צילום: AFP)

 

גם השוער טים הווארד לא חושש לכוון לשלבים המאוחרים: "הדרך שבה אנחנו משחקים, והעובדה שאנחנו בלתי מנוצחים ורק משתפרים, מפיחה בנו הרבה תקווה".  

 

מהעבר השני, בגאנה מחמיאים ליריבתם, אך לא מתכוונים להשאיר את המונדיאל הראשון באפריקה, ללא נציגה מהיבשת השחורה. "הכדורגל האמריקני

עושה צעדים גדולים לעבר הפיכתו לכוח משמעותי בכדורגל העולמי", אמר המאמן מילובאן ראייבץ', שהוסיף: "אנחנו מתכוונים להילחם. אני גאה בחבורת השחקנים שיש פה. אנחנו מאוחדים וזה הכוח העיקרי שלנו".

 

ג'ון מנסה וג'ונתן מנסה, שנפצעו מול גרמניה והיו בספק למשחק, כשירים ויפתחו בהרכב של גאנה, שתחסר את אייזק ווראש. רובי פינדלי, שהיה מושעה מהמשחק האחרון של האמריקנים בשלב הבתים בשל ספיגת שני כרטיסים צהובים, אמור לחזור להרכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לנדון דונובן
צילום: רויטרס
מומלצים