1 צפייה בגלריה
שיין לארקין
שיין לארקין
שיין לארקין
(איציק בלניצקי)
גם הערב (רביעי) קיבלנו ביורוליג שני משחקי השלמה, ראשונה הייתה זו אנדולו אפס, אלופת אירופה, שכעת רחוקה נגיעה מהבטחת המקום החמישי בתום העונה הסדירה. הטורקים גברו בביתם 76:81 על באיירן מינכן והמשמעות – אם לא תהיה הפתעה יוצאת דופן מכבי, שבעקבות התוצאה לא תסיים מתחת למקום ה-6, תגיע ככל הנראה לסדרת רבע הגמר מהמקום ה-6, שכזכור פוגש את השלישית.
הטורקים עלו למאזן 11:16 ובשלב זה ייפגשו לסדרה מסקרנת את מילאנו הרביעית, אך עוד חזון למועד שכן הכל צמוד בצמרת הגבוהה של היורוליג. הבווארים מהעבר השני לא הצליחו לעלות למקום השביעי והם ככל הנראה ייפגשו את ברצלונה לסדרה הכי קשה שאירופה יכולה להציע. אז מה היה לנו הערב? בעיקר משחק טוב של אדריאן מורמן (17 נקודות ו-5 ריבאונדים) ושיין לארקין (20 נקודות) שהובילו את המארחת לניצחון.
כיצד הצהובים מת”א יכולים לסיים מעל אנדולו? ניצחונות על ברצלונה בחוץ ופנר בבית לצד הפסד חוץ של הטורקים לסרבים. בקיצור סיכוי לא גבוה, אבל עדיין קיים. במשחק השני בין שתי קבוצות שלא יהיו בפלייאוף, אלבה ברלין גברה 78:87 בביתה על פנאתינייקוס. יובל זוסמן קלע 11 נקודות לצד 3 אסיסטים ו-3 ריבאונדים, תמיר בלאט תרם 9 נקודות, הוריד ריבאונד אחד ומסר שני אסיסטים בניצחון ה-12 העונה של הגרמנים באירופה.
אבן: רוצים לסיים במיקום הכי גבוה שאפשר