2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
כבר ברור מזה זמן רב ששני המועמדים העיקריים לרשת את ראלף ראנגניק, שהגיע כמאמן זמני למנצ’סטר יונייטד בעונה הבאה, הם מאוריציו פוצ’טינו ואריק טן האח. אבל לפני דיווח היום (רביעי) ב-ESPN, במועדון האדום נמצאים על סף סיכום עם טן האח והוא צפוי לחתום בקרוב במועדון.
על פי הדיווח, מאמנה של אייאקס החליט לעזוב את הקבוצה מאמסטרדם כדי לקחת את האחריות באולד טראפורד החל מהעונה הבאה. בעלי השדים האדומים החליטו שטן האח הוא האיש המתאים ביותר לרשת את התפקיד וכי מועמדותו של מאמן פ.ס.ז’, פוצ’טינו, ירדה מהפרק.
סעיף השחרור של טן האח עומד על כשני מיליון אירו בלבד, בעוד פ.ס.ז’ דרשה 15 מיליון ליש”ט עבור המאמן הארגנטינאי, דבר שהיווה מכשול עבור הבעלים. בנוסף, מיודעינו רנה מולנסטיין, שאימן בעבר את מכבי חיפה, עשוי להתמנות כעוזרו. כזכור, מולנסטיין כבר אימן את מנצ’סטר יונייטד בין השנים 2007-2013 תחת שרביטו של המנג’ר אלכס פרגוסון.
2 צפייה בגלריה
רנה מולנסטיין
רנה מולנסטיין
רנה מולנסטיין
(עמרי שטיין)
בתוך כך, למחלקת הסקאוטינג של יונייטד נמסר כי הם צריכים לסיים את כל הרשימות של השחקנים בהם הם מעוניינים לעונה הבאה ולהציגם בפני טן האך, אם כי הוא גם יורשה כמובן להציג בפני ראשי המועדון באילו שחקנים הוא מעוניין לחזק את הקבוצה.
קאי רוני כובש שער מרהיב בדרבי של מנצ'סטר