"ברוך שפטרנו מהעונש הקודם": הגולשים מפרגנים לגרוש של ג'קי אזולאי

ישראל אזולאי העלה תמונה זוגית לרשת עם בת זוגו בחודשים האחרונים, אוראל עגיב • הגולשים מצדם ניצלו את ההזדמנות כדי לפרגן לו באופן גורף, ועל הדרך לעקוץ בחריפות את גרושתו ג'קי אזולאי

ג'קי וישראל אזולאי, צילום: ניר פקין

אחרי הגירושים המתוקשרים מהשפית וכוכבת "הישרדות" ג'קי אזולאי, שכללו לא מעט מריבות מכוערות מתוקשרות והאשמות הדדיות, נראה שישראל אזולאי סוף סוף עבר הלאה ומצא אהבה יציבה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ישראל אזולאי (@israelazulay_)

בתמונה זוגית שהעלה אמש (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלו, הוא הביע לעיני 26 אלף עוקביו את אהבתו לעגיב, כשהוסיף לתמונות של השניים את הכותרת "I LOVE YOU". הגולשים, ובעיקר הגולשות, מיהרו לפרגן, להרעיף שלל מחמאות על ישראל, ולברך את הזוג החדש, כל זה תוך שהם מטיחים עלבונות באקסית המפורסמת.

"מהממת היא. הרבה יותר טובה ממה שהייתה לך בבית", כתבה אחת הגולשות לאזולאי. "כיף לראות אותך ככה, עם אישה יפה, מאושר ונהנה מהחיים, ולא עם סלסלת הט"ו בשבט שהייתה לך", הוסיפה אחרת.

"מושלמים! מגיע לך את הכי טוב שיש! מי שלא יעריך בן אדם כמוך, לא יודע להעריך גם את עצמו", "תעשה ברכת הגומל, ובהצלחה לכם, מגיע לך להיות מאושר וברוך שפטרנו מהעונש הקודם", "סוף סוף אתה עם יהלום טהור, ולא עם הסלט מטבוחה שהייתה לך", "איזו מתוקה היא, אני מאושרת בשבילך", כתבו אחרים.

אזולאי לא נשאר אדיש לתגובות החמות הרבות שקיבל והתייחס אליהן בסטורי שהעלתה לפני מספר דקות: "כל האהבה הזו ממש לא מובנת מאליה", כתב. "אוהב אתכם מלא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר