2 צפייה בגלריה
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
(איציק בלניצקי)
בהפועל נוף הגליל מחזיקים אצבעות לנבחרת ניו זילנד ומקווים שתזכה בכרטיס למונדיאל שיתקיים בקטאר, שכן שוער נבחרת ניו זילנד, סטפן מרינוביץ’, עשוי להכניס לקופת המועדון סכום כסף בלתי מבוטל.
שחקן שמוזמן לסגל נבחרת שמשחקת במונדיאל מזכה את קבוצתו בסכום של 7,304 אירו, (כך היה במונדיאל שעבר), עבור כל יום שהוא במסגרת גביע העולם ולא בקבוצה. הטורניר צפוי להתקיים בחודש נובמבר הקרוב בקטאר, והימים מתחילים להיספר כבר שבועיים לפני שריקת הפתיחה מאחר שהנבחרות נמצאות במחנות אימונים. משמעות הדבר היא שהפועל נוף הגליל תקבל 182,600 יורו לפחות לפי חישוב של 25 ימים, (שבועיים לפני המונדיאל ועוד אחד עשר ימי שלב הבתים), כפול 7,304 יורו ליום.
להפועל נוף הגליל אופציה בחוזה על מרינוביץ’, השוער הבכיר של ניו זילנד, גם לעונה הבאה והיא תממש אותה במקרה שניו זילנד תעפיל למונדיאל, בלי קשר לשאלה באיזו ליגה תשחק הקבוצה בעונה הבאה. ניו זילנד תשחק בחודש יוני מול נבחרת קוסטה ריקה על כרטיס למונדיאל, ובמועדון מקווים שהיא תעפיל לגביע העולם השלישי בהיסטוריה שלה. מרינוביץ’ חזר רק ביום חמישי מסדרת משחקי נבחרתו במוקדמות המונדיאל.
2 צפייה בגלריה
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
סטפן מרינוביץ'
(עמרי שטיין)
בעניין אחר. לרגל חודש המודעות לאוטיזם אירחה הפועל נוף הגליל כיתת ASD מבית הספר אורט אלון בנוף הגליל שכל תלמידיה, שבעה במספר, בעלי צרכים מיוחדים. התלמידים הגיעו למפגש עם המחנכים שלהם, תומר בן נון ונעם בר, ומי שיצרה את הקשר עם המועדון היא תומכת ההוראה ליזה פלקין. התלמידים הגיעו לאימון לבקשתם והיו אורחי המועדון.
המנכ"ל גיל ברעם סיכם: "מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל שם לו כמטרה לגלות מעורבות בקהילה ולהתערות בה. אני שמח על הביקור היום, שמגלה שהפועל נוף הגליל היא הרבה מעבר לרק מועדון כדורגל. נשמח לארח אצלנו כל גוף שיבקש".
כפכופי המונדיאל: המשחק שטורף את הטיקטוק