יום ראשון, 09.06.2024 שעה 23:56

אתם לא מדמיינים: מקמהון נלחם וניצח ברסלמניה

"הקרב הגדול אי פעם" בין ריינס ללסנר? הצחקתם את היו"ר שגנב את ההצגה - עד שהגיע סטון קולד והשתיק אותו. ומי ניצח באירוע המרכזי? סיכום הלילה ה-2

|
וינס מקמהון אחרי הניצחון (רויטרס)
וינס מקמהון אחרי הניצחון (רויטרס)

אם חשבתם שהלילה הראשון של רסלמניה היה בלתי צפוי, את מה שקיבלנו בלילה השני של אירוע ההיאבקות הגדול בעולם קשה לתאר במילים. את ההצגה מהאירוע המרכזי והבלתי נשכח של איחוד החגורות, שכונה “הגדול בתולדות רסלמניה”, גנב לא אחר ממר מקמהון, יו”ר ה-WWE, שבגיל 76 החליט להתחרות ואפילו ניצח, אבל נגיע לזה בהמשך. תשעה קרבות היו באירוע הפעם לעיני 78,453 צופים (156,352 בסיכום שני הלילות ב-AT&T). מתחילים.

בקרב הראשון של הערב קיבלנו קרב משולש על אליפות הזוגות של Raw. רנדי אורטון האגדי ורידל המרכבים בימים אלו את צוות RK-Bro הגיעו כאלופים ונלחמו בסטריט פרופיטס (אנג’לו דווקינס ומונטז פורד) ובאלפא אקדמי (צ’אד גייבל ואוטיס). בסיום הקרב רידל ביצע RKO אדיר מהחבל העליון ואורטון תפס את גייבל ל-RKO משלו באוויר והשניים שמרו על התואר.

אורטון וה-RKO באוויר (רויטרס)אורטון וה-RKO באוויר (רויטרס)
רידל ואורטון חוגגים (רויטרס)רידל ואורטון חוגגים (רויטרס)

הקרב השני והמסקרן במיוחד היה בין בובי לאשלי, שלאחרונה הפסיד את אליפות ה-WWE, לאומוס. האחרון שיתף פעולה בשנה האחרונה עם AJ Styles עד שבחודשים האחרונים בגד בו, ובקריירת היחידים שלו הענק שמתנשא לגובה 2.21 מטרים לא הובס מעולם – עד שהגיע לאשלי. אומוס שלט לאורך הקרב, אבל לקראת סיומו בובי הפתיע עם ‘ספיר’ והצמיד את הענק ששוקל 181 ק”ג.

אומוס ולאשלי (רויטרס)אומוס ולאשלי (רויטרס)

בקרב השלישי, הפעלולן והשחקן האמריקאי ג’וני נוקסוויל הגיע להופעת אורח של סלבריטי ונלחם בקרב ללא חוקים בסמי זיין. בחודשים האחרונים נוקסוויל התגרה בזיין לא מעט ואף גרם לו להפסיד את האליפות הבין יבשתית. אחרי שנעזר בצוות של Jackass ופגע בסמי מספר פעמים באזור הכואב ביותר, כולל הטחה בשולחן מלא במלכודות עכברים, הצליח נוקסוויל לנצח.

סמי זיין מושפל מול נוקסוויל (רויטרס)סמי זיין מושפל מול נוקסוויל (רויטרס)

בקרב הרביעי ואולי החלש ביותר של הערב הצליחו סשה בנקס ונאומי לנצח בקרב זוגות מרובע על אליפות הזוגות לנשים כאשר גברו על המלכה זלינה וכרמלה, ריה ריפלי וליב מורגן ונטליה ושיינה בייזלר תוך 10:50 דקות. בנקס ונאומי לרוב מתאבקות ביחידים, אבל שיתוף הפעולה ביניהן היה מרשים והוביל לתואר הזוגות.

נאומי וסשה בנקס (רויטרס)נאומי וסשה בנקס (רויטרס)

אדג’ האגדי ו-AJ Styles היו הבאים בתור. מהרגע ש-AJ הסכים להילחם באדג’ ברסלמניה, האחרון השתנה לחלוטין, יצא נגד הקהל והכה בשבועות האחרונים את סטיילס עם כיסא במספר מקרים, כולל “קונצ’רטו” (מכה לראש בין שתי כיסאות) על מנת לקבל את סטיילס במיטבו. בסיום קרב מבדר במיוחד, AJ עמד לבצע את מכת הסיום שלו, אבל משום מקום הופיע דמיאן פריסט, שרק עמד שם, אבל זה היה מספיק כדי להסיח את דעתו של סטיילס ולאפשר לאדג’ לבצע ספיר מהאוויר ולהצמיד את יריבו. לאחר הקרב הזה, שיימוס ורידג’ הולנד נעזרו במתאבק בוץ’ והביסו תוך דקה ו-40 שניות את New Day (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס, בקרב שלחלוטין אפשר היה לוותר עליו.

אדג' מבצע 'ספיר' באוויר (רויטרס)אדג' מבצע 'ספיר' באוויר (רויטרס)
אדג' ופריסט (רויטרס)אדג' ופריסט (רויטרס)

ואז הגיע הרגע שללא ספק גנב את ההצגה. פאט מקאפי, לשעבר ב-NFL, חלם כל חייו להופיע בזירת ה-WWE. בשנים האחרונות הפך לשדרן בארגון, ובחודש החולף הציע לו היו”ר וינס מקמהון להילחם ברסלמניה. היריב היה לא אחר מבן טיפוחיו של וינס, אוסטין ת’יאורי, שלא הפסיק להתגרות ולהשפיל את מקאפי בשבועות האחרונים, כשלשדרן לא הייתה את היכולת להגיב.

ת'יאורי, בן טיפוחיו של מקמהון (רויטרס)ת'יאורי, בן טיפוחיו של מקמהון (רויטרס)

בקרב עצמו, מקאפי הרשים מאוד עם יכולותיו בזירה, כולל רגע שבו קפץ ישירות לחבל העליון וביצע תרגיל ‘סופרפלקס’. הוא הצליח לגנוב ניצחון ב”רול אפ” והצמיד את ת’יאורי המופתע. מקמהון נראה עצבני בסיום, אבל במקום לפטר את ת’יאורי הצדיק את התואר “הרסלמניה המשוגעת אי פעם” כשהחליט לפשוט את החליפה ולחשוף שרירים. וכן, הוא קרא לשופט על מנת להילחם במקאפי מול הקהל המשולהב וההמום. לא פחות ולא יותר.

מקמהון ומקאפי (רויטרס)מקמהון ומקאפי (רויטרס)

ת’יאורי סייע למקמהון לאורך הקרב, ולשופט לא הייתה יכולת לעשות דבר מול יו”ר הארגון, שהצמיד את מקאפי להפתעת כולם וניצח. דווקא כשנראה היה שאנחנו בדרך לחגיגה נשמעה המוזיקה של סטון קולד סטיב אוסטין, שניצח לילה קודם את קווין אוונס, והקהל לא ידע את נפשו מרוב אושר. בין סטיב אוסטין למקמהון יש כמובן היסטוריה עשירה, ואם מול כולם מקמהון תמיד אומר את המילה האחרונה, מול סטון קולד זה תמיד הפוך.

סטיב אוסטין ביצע סטאנר אדיר לת’יאורי ובאותו הרגע נשארנו רק עם מקמהון וסטון קולד בזירה. אוסטין ביקש בירות ועשה בהתחלה “לחיים” עם מקמהון, אבל כולם יודעים איך זה נגמר – סטאנר גם לבוס הגדול. אחרי זה מקאפי הגיע לזירה כדי לסגור מעגל ולעשות לחיים עם אוסטין, אבל כשפיו מלא בבירה, גם השדרן חטף סטאנר וסטון קולד, כמו תמיד, צחק אחרון.

אוסטין והסטאנר למקמהון (רויטרס)אוסטין והסטאנר למקמהון (רויטרס)
מקאפי ואוסטין (רויטרס)מקאפי ואוסטין (רויטרס)

ואז הגיע האירוע המרכזי. רומן ריינס מול ברוק לסנר, האלוף האוניברסלי מול אלוף ה-WWE לקרב איחוד החגורות בו המנצח זוכה בהכול. הקרב אולי לא היה הגדול בהיסטוריה, אבל החשיבות שלו בחברה בהחלט כן. שני המתאבקים היחידים שניצחו את אנדרטייקר ברסלמניה נלחמו ראש בראש, כשהפעם פול היימן בצד של ריינס, לאחר שבגד בחודשים האחרונים בברוק.

ברוק לסנר ורומן ריינס (רויטרס)ברוק לסנר ורומן ריינס (רויטרס)

ריינס שמחזיק בתואר האוניברסלי קרוב ל-600 ימים ניצל רגע שבו השופט נפגע כדי לפגוע בלסנר באזור המפשעה, מה שהיה גורר פסילה. ברוק לא נכנע ולקראת סיום הקרב נעל את רומן ב’קאמורה’, אבל גם ריינס לא ויתר למרות שלחש להיימן שהכתף שלו כנראה יצאה מהמקום. בסוף לסנר ניסה ללכת על F5, אבל ריינס התחמק והצמיד את לסנר אחרי ’ספיר’ – והוא כעת האלוף הבלעדי של ה-WWE.

ריינס מול לסנר (רויטרס)ריינס מול לסנר (רויטרס)
ריינס וה'ספיר' ללסנר (רויטרס)ריינס וה'ספיר' ללסנר (רויטרס)
ריינס מצמיד את לסנר (רויטרס)ריינס מצמיד את לסנר (רויטרס)
ריינס והחגורות. צחק אחרון (רויטרס)ריינס והחגורות. צחק אחרון (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */