2 צפייה בגלריה
קארים עבדול ג'באר
קארים עבדול ג'באר
קארים עבדול ג'באר
(רויטרס)
לברון ג’יימס עתיד לחלוף על פני קארים עבדול ג’באר והלהפוך לגדול הקלעים בתולדות ה-NBA, אך בינתיים קבוצתו, לוס אנג’לס לייקרס, מתקשה להמריא ועלולה למצוא את עצמה מחוץ למשחקי הפלייאין, כשהלילה (בין ראשון לשני) ספגה 129:118 מדנבר. עם לא די בכך, לברון, שלא שיחק במשחק, ספג ביקורת מכיוונו של השחקן אותו הוא רוצה לעקוף.
על אף שלברון פועל למען הקהילה, קארים עבדול ג’באר סבור שהוא אינו עושה מספיק וטען שהמלך צריך לעשות יותר עם הבמה אותה הוא מקבל: "בחלק מהדברים הגדולים שהוא עשה, הוא עמד כמעט משני צידי הגדר. קשה לי לקבל את זה כשהוא מחויב לתפיסה אחרת כמעט על הכל. קשה מאוד להבין איפה הוא עומד, ואתה חייב לבדוק אותו כל פעם”.
כוכב העבר המשיך: “עם הנושאים שאני מדבר עליהם ומשתמש בבמה שלי, דברים שבאמת משפיעים על הקהילה השחורה, הוא צריך להיות זהיר. זה כל מה שאני מבקש ממנו. אני מעריץ את הדברים שהוא עשה שמשכו את כל תשומת הלב שלנו. לשלוח בית ספר שלם לקולג'? וואו. זה מדהים. ההתחשבות והנכונות שלו לעשות את זה ושלם על כך, אתה חייב לתת לו קרדיט על זה. אז אני לא זורק אבנים. אבל על חלק מהדברים שהוא עשה הוא צריך להתבייש”.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
עבדול ג’באר כנראה התייחס בדבריו לריקוד שלברון ביצע כחיקוי לסאם קאסל וליחסו של כוכב הלייקרס בהווה לנגיף הקורונה, כשהשווה ברשת החברתית את הנגיף לצינון ועורר סערה בארצות הברית. כמו כן מי שמחזיק עדיין בשיא הנקודות ב-NBA בכל הזמנים אמר שלדבריו שלו אין שום קשר לכך שלברון קרוב לעבור אותו.
לאחר הביקורת שהפנה, עבדול ג’באר צייץ בטוויטר: “היום כתב שאל אותי שאלה על לברון ג'יימס ואני מתחרט על תגובתי שיצאה מפרופורציות. במשך שנים הבעתי את הערצתי ואת הכבוד העמוק שאני חש ללברון כמנהיג קהילה וספורטאי. זה לא השתנה ולעולם לא ישתנה”.
76:84 להפועל אילת שמנצחת את באר שבע