2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(רויטרס)
כשמונה חודשים אחרי שזכתה במדליית הזהב האולימפית בקרב רב של אולימפיאדת טוקיו 2020, לינוי אשרם תכריז היום (שני) על פרישה מקריירה ספורטיבית בהתעמלות אמנותית במסיבת עיתונאים מיוחדת. לאחר מכן, היא צפויה להצטרף לצוות האימון של נבחרת ההתעמלות האמנותית במסגרת האיגוד.
אשרם בת ה-22 תודיע על פרישה מקריירה ספורטיבית באופן רשמי במסיבת עיתונאים שתכנס מחר. כפי שפורסם ב-ONE, מיד לאחר מכן היא צפויה להצטרף לצוות האימון בנבחרות ישראל בהתעמלות אמנותית, כך שתעבוד ביחד עם מאמנת העל של הענף, איילת זוסמן, שליוותה אותה במהלך הקריירה המוצלחת ומלאת ההישגים שלה.
אשרם תצטרף לצוות המקצועי רחב שנבנה בתקופה האחרונה בנבחרות ישראל, והוא כולל מאמנות בכירות מישראל לצד מאמנות צעירות וכוריאוגרפית זרה שהצטרפה אליהן. בעקבות ההצלחה של אשרם, למתעמלות האמנותית יש כעת צוות מקצועי גדול שלא היה כמותו במטרה לייצר מסורת.
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(שחר גרוס)
מעבר לנוכחות של זוסמן, יש את המאמנות נטלי מלכה ביידיק, אלה סמופלוב ונטשה אסמולוב שמנהלות את הפעילות, ואליהן הצטרפו עוד עובדות: בצוות יש גם את המתעמלות האמנותית לשעבר מקמפיין ריו 2016, אידה מיירין ואלונה קושבצקי, שעובדות גם עם המתעמלות האישיות וגם עם המתעמלות בנבחרות. בנוסף, בחודשים האחרונה הצטרפה גם נטליה סטיפנובה, כוריאוגרפית בלארוסית שעבדה בגרמניה ובאוסטריה ולאחרונה הגיעה ארצה כדי לעזור לנבחרת ישראל בחיבור תרגילים.
עדיין לא ברור איזה תפקיד לינוי אשרם תעבוד תקבל, במיוחד כאשר ישנו צוות מקצועי גדול ורחב של מאמנות, אבל יש לאלופה האולימפית ניסיון רב מהתחרויות הבינלאומיות והיא כמובן יכולה לתרום רבות למתעמלות הצעירות לקראת ההופעות שלהן ברחבי העולם.
צפו בזינוק מרוץ ראשון לציון