1 צפייה בגלריה
אמיר מוכתרי ועודד קטש
אמיר מוכתרי ועודד קטש
אמיר מוכתרי ועודד קטש
(שי לוי, חגי מיכאלי)
פרשת הסתבכות לא קטנה בכדורסל הישראלי. כתב אישום חמור הוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב נגד שחקן העבר אמיר מוכתרי, שחשוד בזיוף חתימתו של שחקן העבר והמאמן עודד קטש, שהיה שותפו העסקי. האישום הוא בטענה לזיוף, שימוש במסמך מזויף וניסיון לקבלת דבר במרמה, לאחר שזייף לכאורה את החתימה של קטש כדי למשוך צ’ק מהחברה שבה השניים היו שותפים.
קטש ומוכתרי היו שותפים בחברה שנקראת “קיי.אם 1210 השקעות בע”מ”, שבשנים האחרונות הפסיקה את פעילותה. הזיוף לכאורה התבצע בפברואר 2020, אז מוכתרי זייף לפי כתב האישום צ’ק מטעם החברה בסך 66,000 ש”ח, כאשר חתם עליו בשמו של קטש והעביר אותו לחברת “חן שירותים פיננסיים מומי בע”מ” שהטביעה את חותמתה כמוטבת הצ’ק. הזיוף לכאורה נעשה מכיוון שנדרשת חתימה של שני השותפים כדי למשוך סכום הגבוה מ-7,000 ש”ח. הצ’ק עצמו לא נפרע על ידי הבנק.
בכתב האישום עליו חתום עורך הדין יוסי קורצברג נכתב: “במעשים אלה, זייף הנאשם את הצ’ק, עשה בו שימוש כדי לקבל באמצעותו דבר וניסה לקבל את סכומו במרמה”. עוד צוין כי בהתאם לחוק סדר הדין הפלילי, קיימת אפשרות שבית המשפט יתבקש לטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל אם יורשע בתיק.
כיום קטש הוא המנהל המקצועי של גלבוע/גליל מליגת ווינר סל. הוא נחשב כמובן לאחד משחקני הכדורסל הגדולים ביותר בכל הזמנים של ישראל, כאשר שיחק ואימן בין היתר במכבי תל אביב ופנאתינייקוס, וכמובן בנבחרת ישראל. בשנה האחרונה זכה קטש באליפות יוון ובגביע עם פנאתינייקוס, כשלפני כן אימן במשך שלוש שנים את הפועל ירושלים.
צפו בזינוק מרוץ ראשון לציון