2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(אינסטגרם)
המרוץ אחר ארלינג הולאנד – צירוף המילים הזה נשמע לכם מוכר ואף כבר מעט מייגע נכון? לאורך החודשים האחרונים מגיעים דיווחים שונים מרחבי היבשת העניין הרב שמגלות ענקיות היבשת בחלוץ של דורטמונד אך הפעם המרדף אחר הענק הנורבגי מגיע מכיוון אחר, שבמידה מסוימת עשוי מאוד להשפיע על עתידו המקצועי בעונה הבאה.
כזכור, חוזהו של הולאנד עם ענקית הלבוש נייקי הסתיים ומותגי הספורט הגדולים בעולם רדפו בשבועות האחרונים אחרי מי שעתיד להיות הכוכב הבא של הכדורגל העולמי בשנים הקרובות. יחד עם זאת, הבחירה למעשה כבר נעשתה כאשר לפי דיווח ב’אס’, הנורבגי בחר באדידס כחברה אותה הוא מעוניין לייצג וסגר איתה על חוזה. היה נראה בתקופה האחרונה שזאת הולכת להיות הבחירה של הולאנד לאחר שהגיע לאימוני דורטמונד עם נעלי אדידס. שחקנים שלא נמצאים תחת חוזה עם מותג נוהגים לרוב לצבוע את הנעליים שלהם בשחור, אך נראה שאת החלוץ זה לא ממש עניין מעצם העובדה שכבר עשה את הבחירה שלו.
הצעד הסופי שהצביע על בחירתו של הולאנד היה הפוסט אותו פרסם ברשתות החברתיות ובו הוא נראה עם סווטשירט של המותג הגרמני והכיתוב – “רק אני”. הכוכב כבר הדחה מנייקי, ששילמה לו בחוזהו הקודם מיליון אירו לחודש והייתה מוכנה לשדרג משמעותית את הצעתה, כאשר גם פומה הגישה הצעה של 8 מיליון אירו לשחקן, אותה הוא דחה. אדידס צפויה לשלם להולאנד 50 מיליון אירו בחוזה לחמש שנים.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
מי שדווחה כ”חוגגת” את העסקה החדשה של הנורבגי היא ריאל מדריד. כזכור, אדידס היא המלבישה הרשמית של הבלאנקוס עוד מ-1998 וחתומה איתם על חוזה עד 2028 של מעל 100 מיליון אירו לעונה. ב’אס’ דווח כי החתימה של הולאנד עם אדידס מקרבת אותו לריאל מדריד בקיץ, כאשר המטרה המשותפת של המועדון והמותג הגרמני היא שכוכב על ייצג את שניהם ושכאשר “אדידס בצד שלה”, לריאל יהיה קל יותר להפעיל לחץ ולזרז את ההחתמה הענקית. בכך, המצב הזה עוד יותר מקשה על סיכוייה של ברצלונה לצרף את החלוץ מעצם העובדה שהמלבישה הרשמית של הקטלונים היא נייקי האמריקאית.
צפו: האוהד שחנק את ליאו מסי עבור סלפי