1 צפייה בגלריה
אובמיאנג, דה יונג ודמבלה חוגגים
אובמיאנג, דה יונג ודמבלה חוגגים
אובמיאנג, דה יונג ודמבלה חוגגים
(רויטרס)
אחרי 12 משחקים רצופים ללא הפסד ושבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, ברצלונה במרחק נגיעה מהמקום השני. הקטלונים שהביסו 0:4 את ריאל מדריד לפני הפגרה, בלתי מנוצחים בליגה מתחילת 2022 והערב (ראשון, 22:00) הם יארחו את סביליה לעימות חזיתי על המקום השני. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, דני אלבס, ג’רארד פיקה, רונאלד אראוחו, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, פדרי, אוסמן דמבלה, פראן טורס ופייר אמריק אובמיאנג.
בארסה תגיע למשחק מהמקום הרביעי כשהיא מפגרת בשלוש נקודות אחרי סביליה ואתלטיקו מדריד, אבל ניצחון יאפשר לה לחלוף על פני שתיהן, וגם כך אחרי המפגש עם האנדלוסים עוד יהיה לה משחק חסר. לא סתם אמר צ'אבי במסיבת העיתונאים שזה "עוד גמר" עבור בארסה, ארבעה ימים לפני המשחק מול איינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית.
3 פנדלים, בנזמה אחד: צפו בניצחון על סלטה
במקביל, בברצלונה לא התעלמו מהשיפוט בניצחון ריאל 1:2 על סלטה ויגו - משחק שבו הבלאנקוס קיבלו שלושה פנדלים ושער נפסל לגליסיאנים. "תנו להם את האליפות", נכתב בשער של עיתון 'ספורט' הקטלוני ואנריק מאסיפ, אגדת כדוריד ויועצו של ז'ואן לאפורטה, צייץ בטוויטר: "נגד כל הסיכויים".
בתוך כך, הקטלונים הודיעו כי הסכם החסות עם הספונסר הראשי ספוטיפיי לקראת העונה הבאה אושר ברוב קולות של 89% מחברי ההנהלה. שם החברה יתנוסס על החולצה של הבלאוגרנה בארבע השנים הקרובות.