2 צפייה בגלריה
לא סולחים. אוהדי פ.ס.ז'
לא סולחים. אוהדי פ.ס.ז'
לא סולחים. אוהדי פ.ס.ז'
(רויטרס)
כמעט חודש אחרי ההדחה מליגת האלופות ואוהדי פ.ס.ז' עדיין לא שוכחים: הערב (ראשון, 21:45), כשמוליכת הליגה הצרפתית תארח את לוריין בפארק דה פרנס ותנסה לעשות עוד צעד לעבר האליפות, הקהל ימשיך במחאה עם חידוש: במקום בוז - שקט.
אחרי שליאו מסי וניימאר ספגו בוז רועם מאוהדי פ.ס.ז' ב-0:3 על בורדו כשקיליאן אמבפה היחיד שקיבל תשואות, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הובסה 3:0 בחוץ על ידי מונאקו לפני הפגרה. כעת פ.ס.ז' שבה לאצטדיונה הביתי ואירגון האולטראס הודיע שהוא לא מתכוון לעודד את השחקנים.
"נמשיך להביע את חוסר שביעות הרצון שלנו ביציעים וללא אלימות", הם מסרו בהודעה שפורסמה בחשבון הטוויטר של האירגון, "נהיה נוכחים באצטדיון, אבל נשמור על שקט בגלל שלהם (לשחקנים) לא מגיע יותר". פוצ'טינו עוד ניסה לעודד במסע"ת כשאמר: "למרות האכזבה מההדחה מליגת האלופות או מההפסד למונאקו, הכי חשוב הוא להיות ביחד למען טובת המועדון".
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
מסי, ניימאר ואמבפה עומדים לרשות פוצ'טינו וגם אמורים לפתוח בהרכב. גם סרחיו ראמוס כשיר, בעוד אנחל די מריה ייעדר אחרי שחש כאבים באימון המסכם. גם מרקו וראטי וקיילור נבאס יחסרו לפ.ס.ז' שמוליכה ב-12 נקודות על פני ראן (משחק עודף) ומארסיי.
3 פנדלים, בנזמה אחד: צפו בניצחון על סלטה