1 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן. ייענשו?
שחקני באיירן מינכן. ייענשו?
שחקני באיירן מינכן. ייענשו?
(רויטרס)
באיירן מינכן עלולה להיענש בעקבות האירוע המביך אמש (שבת), בו שיחקה למשך 17 שניות עם 12 שחקנים על כר הדשא מול פרייבורג בעקבות בלבול בחילופים. האלופה רשמה ניצחון 1:4 חלק אמנם, אך היריבה יכולה לערער על האירוע עד יום שני והכול תלוי בהחלטה של ההתאחדות הגרמנית בנושא.
כזכור, בדקה ה-85 למשחק ובמצב של 1:3 לבאיירן, המאמן יוליאן נגלסמן העלה לכר הדשא חילוף כפול, את ניקלאס זולה ומרסל סביצר, אך רק קורנטן טוליסו ירד לספסל. הסיבה: הלוח האלקטרוני המורה על החילוף הראה את המספר 29, אלא שקינגסלי קומאן, שאמור היה לצאת, לובש כיום 11 וכבר לא מחזיק במספר הישן.
אנשי פרייבורג הפנו את תשומת ליבו של השופט וכעת בגרמניה יצטרכו להמתין ולגלות האם המפסידה תגיש תלונה להתאחדות על כך, כשבנוסף השופט כריסטיאן דינגרט ציין את התקרית המוזרה כמובן בדו”ח. עוד מדגישים בגרמניה כי באיירן לא ממש חוששת מעונש, ומאמנה נגלסמן אף אמר: “זה היה מוזר מאוד. השופט הרביעי הראה את המספר הלא נכון וקומאן לא ידע שהוא צריך ללכת, אבל שום דבר מכריע לא קרה במהלך אותן שניות”.
בנוסף, יש קולות בגרמניה שמפנים את האצבע המאשימה לעברה של קתלין קרוגר, מנהלת הקבוצה בבאיירן ואחת הדמויות המוכרות והדומיננטיות במערכת, וכן האישה היחידה עם תפקיד זה בבונדסליגה. כמו תמיד, על קרוגר היה להביא לשופט הרביעי את מספרי החולצות של השחקנים שיוחלפו, אך נפלה שגיאה ולכן השלט האלקטרוני יצר את הבלבול, ואת הפאשלה עבור באיירן.
זכו בלוטי: טורינו מנצחת את סלרניטנה בחוץ