2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון מאוכזב
כריס ג'ונסון מאוכזב
כריס ג'ונסון מאוכזב
(לילך וויס-רוזנברג)
“באנו מרוכזים וחדים”, אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון 82:91 על בני הרצליה אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל. הניצחון של חולוניה, שהיה ה-14 במספר העונה, הגיע עם טעם מעט חמוץ ולא מעט רגעים של דאגה כאשר כריס ג'ונסון נפגע באזור העורף עת שניסה לעבור בחסימה ונתקל באנדי ואן וליט.
ג'ונסון נלקח לבית החולים וקיבל הנחיה לנוח בימים הקרובים לצורך המשך מעקב אחר תסמינים. מהמועדון נמסר: “חזרתו לפעילות תעשה בהתאם למצבו והרגשתו”. חולון סופרת כבר 11 משחקים ב-29 ימים, והבא בתור מול שטרסבורג במסגרת ליגת האלופות של פיב"א הוא ללא ספק אחד החשובים ביותר, כך מגדירים במועדון.
מול שטרסבורג להפועל חולון לא תהיה כל בעיה ללכת על הרכב שלושת הגארדים, בליגה לעומת זאת רישומם של טיירוס מגי, אדם סמית' וג'ו רגלנד יחדיו יוצר בעיה היות והקבוצה צריכה להחליט לוותר על סנטר, צמד סנטרים או לחילופין מי מצמד הפורוורדים. לכן, במועדון בוחנים את האופציות העומדות לרשותם בשוק בכל הנוגע לגבוה ישראלי, מה שיוכל לאפשר לקבוצה לשחק עם שלושת הגארדים הזרים יחד.
בחדרה להתמודדות. בחולון כאמור היו מרוצים: "לא נתנו להם להיכנס למשחק בניגוד לשני המפגשים הקודמים מולם, התחלנו טוב ואגרסיבי", אמרו בסביבת הקבוצה. כזכור, הן במפגש הליגה בסיבוב הקודם והן בחצי גמר גביע המדינה, הפתיחה הייתה של חניכיו של אורן אהרוני שעלו ליתרון דו ספרתי עוד ברבע הראשון.
חולון ניצחה את בני הרצליה ועלתה למקום ה3
במשחקה האחרון של חולוניה במסגרת העונה הסדירה של ליגת העל, היו אלו הסגולים שפשוט לא הורידו את הרגל מהגז בדרך ליתרון בן 23 נקודות בתחילת הרבע השני. רק ששם התחילו הדאגות של אנשי הקבוצה, שהודו: "הרבע השני היה בעוכרינו, כבר הובלנו ב-23 נקודות ונתקענו". הסיבה לכך הייתה שמונה איבודי כדור של חולוניה שתורגמו לכדי 11 נקודות.
ההתקפה של הסגולים שטפה במרבית שלבי המשחק, הסיבה לכך כמובן הייתה 20 שלשות שנקלעו ב-56 אחוזים. "היה לנו יום קליעה נהדר, וכולם היו שותפים וכל אחד תרם את החלק שלו", סיכמו בחולוניה. למעשה, חמישה שחקנים סיימו את המשחק בספרות כפולות וזאת כשהקבוצה מוסרת 22 אסיסטים. אנשי חולון ציינו לחיוב את גיא פניני שסיפק רבע שלישי נהדר מבחינה התקפית, היידן דלטון התחיל להיכנס לקצב בעצמו ולמעשה: "כל מי שנקרא למערכה עשה עבודה נהדרת", כפי שציינו במועדון.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(לילך וויס-רוזנברג)
אחת המטרות אותן סימנו במועדון לפני המשחק הייתה הצמד של כריס באב וצ'ינאנו אונואקו, השניים סיימו אמנם עם 33 נקודות משותפות ו-9 ריבאונדים, אך ההגנה של חולוניה הצליחה להכיל את השניים שקלעו ב-8/19 ל-2 ו-4/14 ל-3. "ידענו שצריך לעצור את באב ועשינו במרבית המשחק עבודה טובה". האחוזים של באב כאמור לא היו טובים ואנואקו בעצמו נכנס לבעיית עבירות ובהתאם לתוכנית המשחק שוב הרוטציה מבחינת המאצ’-אפ עבדה כמו שעון שוויצרי. במועדון היו שבעי רצון מהיכולת ומהמשחק הקבוצתי, קל וחומר כאשר התצוגה הזו הגיעה לאחר ההפסד הכואב להפועל ירושלים בחמישי האחרון.