1 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(עמרי שטיין)
מכבי תל אביב בכושר שיא לקראת הישורת האחרונה של העונה. אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג, האלופה שבה הערב (שבת) לליגה כאשר התארחה אצל הפועל חיפה והמשיכה את המומנטום עם ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות כאשר רשמה 75:92 והיא רחוקה משחק אחד מהמקום הראשון בטבלה.
המאמן אבי אבן אמר לאחר המשחק: “שמח שניצחנו. באנו אחרי ארבעה משחקים מעולים, המשחק האחרון היה לפני פחות מ-48 שעות. השחקנים הביאו את האנרגיות הנכונות, חילקנו 27 אסיסטים, חילקנו את הכדור בצורה נהדרת, היו קצת ירידות במהלך המשחק אבל באופן כללי אני שמח שניצחנו במקום מאוד קשה מול קבוצה מאוד טובה”.
מכבי ת"א מנצחת את הפועל חיפה 75:92
אבן המשיך: “אנחנו במקום יותר טוב, יש לנו עוד דרך לעבור ויש לנו דברים לשפר בעיקר ברגעים האלה של הירידות ביכולת ונראה את זה ונלמד את זה ונשפר את זה אין דרך אחרת. אני חושב שאנחנו צריכים לחפש יותר בלאנס שייתן לנו עוגן ברגעים האלה שאנחנו לא בפוקוס, ברמה ההתקפית יש עוד כמה דברים שאנחנו צריכים לשפר. אין הרבה זמן, נתתי לשחקנים לילה חופש עד מחר. מחר יש לנו כבר אימון וזהו, ממשיכים ללמוד ולהתקדם”.
על קינן אוואנס, שהוביל את הקלעים עם 13 נקודות והיה מהמצטיינים מול האקסית, אמר: “שאלו אותי עליו לפני שבוע ואמרתי שאני שמח שהוא טוב, כי הוא עובד קשה והוא רוצה ללמוד ולצמוח ולהתקדם והוא מחויב וזה כיף אמיתי, זו זכות לאמן שחקנים כאלה”.