3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(רדאד ג'בארה)
תחושת פספוס בהפועל ירושלים והפועל נוף הגליל, שנפרדו היום (שבת) ב-0:0 בלבד באצטדיון טדי. הקבוצה הצפונית ממשיכה לנעול את טבלת ליגת העל, בעוד הקבוצה מהבירה נמצאת במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום האחרון.
מאמן הירושלמים, זיו אריה, אמר לאחר המשחק: “אני מאוכזב מהמשחק עם חדרה, לא מהמשחק הזה. אנחנו נראים בסך הכול טוב, מגיעים למצבים, בהפועל חדרה היה לא פחות מביזיון, אנחנו לא יכולים להיראות ככה. היה לחץ, אבל כשנמשך המשחק השחקנים השתפרו, היינו יכולים לעשות 0:1 ואז התמונה הייתה שונה לגמרי”.
עוד הוסיף המאמן: “נוף הגליל הגיעה למצבים רק מאיבודי כדור שלנו אחרי נייחים, כולנו רוצים להישאר בליגה וזה לא פשוט. לא עשינו הרבה רכישות והם עשו 19”.
אריה: המשחק הזה מייצג את העונה שלנו
גיא חדידה אמר בסיום: “ניסינו וניסינו, אין מה לעשות חוץ מלהרים את עצמנו לקראת המשחק הבא ולנסות לשים את הכדור ברשת. אולי הלחץ שיחק תפקיד, אני מאמין באמת בלב שלם שנישאר בליגה. מה חסר? כדור ברשת”.
מאמן נוף הגליל, שי ברדה, אמר: “זה לא מספיק, מסכים לגמרי. מחצית ראשונה הגענו למצבים כדי להכריע, במחצית השנייה לא היו לנו תשובות ללחץ שלהם. יש הרבה אלמנטים שמשפיעים במשחקי תחתית, נמשיך הלאה. עושים את מה שאנחנו יכולים, מתמודדים עם מה שיש. כשמגיעים למצבים צריך לדעת להבקיע אותם, לא הגיעה לנו יותר מנקודה. זה מאכזב, לא אוהב תיקו, נצטרך לראות מה הקבוצות שמתחרות איתנו עושות. לא נרים ידיים, יש עדיין 15 נקודות בקופה ונעשה הכול”.
3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(שחר גרוס)
“אני פחות חושב שכרגע אפשר לעשות משהו טקטי מסוים כזה או אחר. קיבלתי את הקבוצה במקום שהיא נמצאת בו ולצערי מבחן התוצאה לא מבשר טוב, אבל נעשה הכול כדי לעבור את זה ולנצח. אני פה מינואר, לא מעביר ביקורת על מה שהיה קודם, זה מה שיש, השתדלתי להביא שחקנים מתאימים, זה מה שיש, לא מחפש תירוצים“, הוסיף.
יבגני ברקמן אמר בסיום: “עשינו מחצית ראשונה טובה וניסינו כמה שיותר לתת גול ולנצח, אבל זה לא הלך. במחצית השנייה הלחץ גבר עלינו והלכנו אחורה. בסופו של דבר עדיין צריך לדעת לא לספוג. המצב לא קל, אבל כולם מאמינים. כל אחד רוצה להוכיח ואף אחד לא רוצה שייפול עליו הכתם של ירידת ליגה, במיוחד לא הצעירים. נלחמים כל משחק וכנראה זה יהיה עד המחזור האחרון”.
3 צפייה בגלריה
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
(רדאד ג'בארה)