4 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ברצלונה תפגוש מחר (ראשון, 22:00) את סביליה לקרב אדיר, בסיומו יוכלו הקטלונים לעלות למקום השני בטבלה. כזכור, רגע לפני הפגרה בארסה רמסה 0:4 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו והיא תגיע להתמודדות מול האנדלוסים הקשוחים במצב רוח מרומם במיוחד. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
לקראת המשחק, מאמן בארסה, צ’אבי, נשאל על אנטוניו רודיגר והגעתו האפשרית: “אני יודע שאוהבים לדבר על שמות ורכש, אבל אנחנו מתרכזים בחלק האחרון של העונה. כמובן שעובדים על שיפור הסגל לעונה הבאה, אבל כרגע המטרה הקרובה היא לעלות למקום השני. המשחק הזה הוא עוד גמר מבחינתנו. אחרי סדרת תוצאות טובה אפשר לעלות למקום השני וצריכים לעשות את זה. אין כאן ימים שקטים כי זו בארסה, אני יודע איפה אני, ואני אוהב את זה”.
על חזרתו של אנסו פאטי אמר המאמן: “זה יקרה בהתאם לתחושות שלו ואחרי שיתאמן יותר עם הקבוצה. ראיתי אותו והוא שמח, הוא בדינמיקה הקבוצתית ומשתתף בצורה טובה מאוד”.
4 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
אנסו פאטי
(La Liga)
על חזרתו האפשרית של ג’רארד פיקה לנבחרת ספרד אמר: “זו שאלה שצריכים לשאול את לואיס אנריקה ואת השחקן. לואיס אנריקה הוא דוגמה עבורי ומאמן נהדר, הוא יקבל את ההחלטות שלו, כמובן שיש לו אופציות רבות, אבל אני אישית מרוצה מאוד מפיקה, הוא משחק פנטסטי, אבל לא אני זה שמחליט”.
על סוג השחקנים אותם ירצה להחתים, ורסטילים או כאלו שמומחים בעמדה אחת: “בהתאם לצורך הקבוצה, לסרחיו בוסקטס למשל יש עמדה אחת, אבל הוא מצוין בה. יש שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות כמו רונאלד אראוחו שיכול לשחק גם כמגן, או סרג’יניו דסט שמשחק בשני הצדדים. תמיד חשוב שיש כמה סוגים של שחקנים”.
4 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
(רויטרס)
על עתידו של אוסמן דמבלה אמר: “אני רואה אותו שמח מאז שהגעתי. הוא היה מקצוען אמיתי מאז שהגעתי. השאלה צריכה להיות מופנה אליו, העמדה שלי ברורה, הוא כישרוני מאוד, הוא יכול לעשות את ההבדל והוא יכול להיות הטוב בעולם בעמדתו, אני עדיין חושב ככה. הוא משפיע מאוד, מבשל, כובש, הוא טוב באחד על אחד ותלוי בעצמו. הוא מכיר את הפרויקט שלנו וצריך להגיע להסכמות עם המועדון”.
על עתידם של גאבי ואראוחו: “הם מאוד חשובים עבורנו, כמובן שהמועדון צריך לשמור עליהם, הם ההווה והעתיד שלנו, שחקני מפתח, ואני מקווה שזה ייפתר. אני אופטימי ומקווה שיישארו הרבה שנים”.
4 צפייה בגלריה
יישארו? אראוחו וגאבי
יישארו? אראוחו וגאבי
יישארו? אראוחו וגאבי
(La Liga)
איך הקבוצה תתמודד עם הפסד במקרה ואחד כזה יגיע אחרי הרצף המוצלח: “נפסיד יום אחד, אבל אנחנו מאמינים בלי ספק במה שאנחנו עושים. נמשיך לעבוד קשה כדי להצליח, אבל כמובן שיהיו ביקורות. יש דרישה גבוהה במועדון, נמשיך בעבודה קשה כדי לחזור לנצח אם נפסיד”.
האם ליאו מסי באמת קעקע את כדור המונדיאל?