1 צפייה בגלריה
לינה גלושקו
לינה גלושקו
לינה גלושקו
(איציק בלניצקי)
לינה גלושקו המשיכה גם היום (שבת) את הדרך המרשימה בטורניר פרטוריה שבדרום אפריקה – התקווה הגדולה של הטניס הישראלי עלתה לגמר התחרות על סך 60 אלף דולר ורשמה כמובן גם את הישג השיא שלה בקריירה. גלושקו מהמקום ה-329, שכעת רחוקה ניצחון בודד מהתואר היוקרתי, ניצחה 6:3, 4:6 ו-3:6 את לילי מיאזקי, הבריטית-יפנית המדורגת 238 בסבב ה-WTA.
זה לא רק היה ניצחון של יכולת טובה, אלא גם של אופי שכן גלושקו הייתה בפיגור מערכה וכבר עם שתי נקודות שבירה ליריבתה (בשיאה דורגה במקום ה-199) במצב של 4:4 בסט השני, אך חזרה בגדול וכעת היא עם הפנים לעבר הגמר הגדול שייערך מחר. גלושקו זכתה עד כה בשני תארי ITF, אחד בעכו על סך 15 אלף דולר והשני בקריית מוצקין על סך 25 אלף דולר.
עוד קודם, במערכה הראשונה גלושקו אמנם שברה פעם אחת, אך נשברה שלוש פעמים בדרך ל-6:3 תוך 38 דקות. כאמור, בסט השני במצב של 4:4 היה נראה שהמשחק כבר בורח לישראלית עם שתי נקודות שבירה למיאזקי, אך גלושקו הצליחה לשבור ובמשחקון שאחרי זה גם לשבור ל-4:5 ובהמשך להשוות את המשחק ל-1:1 במערכות. בסט המכריע, הישראלית כבר הובילה 1:3, נשברה והגיעה ל-3:3, אבל מיד שברה חזרה (3:4) ומשם כבר לא הביטה לאחור, כולל שבירה נוספת, בדרך לניצחון היוקרתי.
אבן: ״מאמין בשחקנים שנמצאים פה״